Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 hva skjer, liksom? ser ut som en fjortis! slår aldri feil, fin i svangerskap, fin om sommeren, men skikkelig utbrudd når høsten kommer. WHAT to do??
Contura Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Hadde samme problem i flere år inntil jeg oppdaget at det er den tørre lufta (spesielt inne) som gjør det. Tørr luft= tørr hud= økt talgproduksjon. Så, løsningen er å finne en hudkrem som passer deg - uten fettstoffer med stappfull av fukt
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 ok, hva bruker du? er det varmepumpa som dreper meg? HI
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 Md formulation continuous renewal serum har faktisk uten å overdrive reddet livet mitt. Var så full og fæl av kviser, men har nydelig hud nå, og får skryt titt og ofte
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 To forhold: Man blir brun om sommeren (de fleste av oss) og da tørker det ytterste laget av huden ut. Om vinteren er man mer inne. Der er det tørrere luft. To anbefalinger: Rens huden morgen og kveld. Hopp over kremer som tetter porene. Har du svettet: skyll ansiktet i kaldt vann før svetten "størkner". Jeg bruker bare "billige" produkter (cosmica osv) og det fungerer fint på meg til tross for at jeg har "problemhud".
mamma07&09 Skrevet 20. oktober 2012 #7 Skrevet 20. oktober 2012 Kjør på med Udo's Choice (omega 3-6-9) fra helsekost. Det er et vidundermiddel for huden. I tillegg til at den fjerner kviser og tørr hud, er den også et antirynkemiddel som glatter ut huden innenfra. Jeg tar store doser første måneden for å få fortgang i prosessen hvis jeg har glemt å kjøpe den på en stund. Tar du kapsler, må du ta mer enn hvis du bruker kapslene som smaker ganske ekkelt. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå