Gå til innhold

30+ og kviseutbrudd om høsten!!! arrrrg

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skjer, liksom? ser ut som en fjortis! slår aldri feil, fin i svangerskap, fin om sommeren, men skikkelig utbrudd når høsten kommer.

WHAT to do??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme problem i flere år inntil jeg oppdaget at det er den tørre lufta (spesielt inne) som gjør det. Tørr luft= tørr hud= økt talgproduksjon.

Så, løsningen er å finne en hudkrem som passer deg - uten fettstoffer med stappfull av fukt ;)

Skrevet

ok, hva bruker du?

er det varmepumpa som dreper meg?

HI

Skrevet

Md formulation continuous renewal serum har faktisk uten å overdrive reddet livet mitt. Var så full og fæl av kviser, men har nydelig hud nå, og får skryt titt og ofte ;)

Skrevet

To forhold: Man blir brun om sommeren (de fleste av oss) og da tørker det ytterste laget av huden ut. Om vinteren er man mer inne. Der er det tørrere luft.

To anbefalinger:

Rens huden morgen og kveld. Hopp over kremer som tetter porene.

Har du svettet: skyll ansiktet i kaldt vann før svetten "størkner".

Jeg bruker bare "billige" produkter (cosmica osv) og det fungerer fint på meg til tross for at jeg har "problemhud".

Skrevet

Kjør på med Udo's Choice (omega 3-6-9) fra helsekost. Det er et vidundermiddel for huden. I tillegg til at den fjerner kviser og tørr hud, er den også et antirynkemiddel som glatter ut huden innenfra.

Jeg tar store doser første måneden for å få fortgang i prosessen hvis jeg har glemt å kjøpe den på en stund. Tar du kapsler, må du ta mer enn hvis du bruker kapslene som smaker ganske ekkelt.

Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...