Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer Iben til lillesøster i magen..

 

Fra før har vi Jacob og Hedda, hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint! :) Hedda er kult! Liker også Helle.

Skrevet

synes også det er veldig fint, og passer godt til Jacob og Hedda :)

Skrevet

Iben er et fint navn,synes det:)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Kjenner bare gutter som heter Iben, jeg :P men et fint navn, vurderte det til gutten vår. Passer fint med søsknenes navn :-)

Skrevet

Ikke veldig fint navn..og skikkelig dansk.Finnes jo tusen navn som er bedre..

Skrevet

Kjenner bare gutter som heter Iben, jeg :P men et fint navn, vurderte det til gutten vår. Passer fint med søsknenes navn :-)

 

Guttenavn??

Skrevet

Jeg synes det er penest som guttenavn, men passet absolutt godt til søsknene :)

Skrevet

Vakert og tøft. Synes det står kjempe fint til søsknenes navn.

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Liker det godt, og synes det gjør seg aller best som jentenavn :D

Skrevet

Stilig. Har bare hørt Iben som jentenavn forøvrig.

Gjest peacock
Skrevet

Har aldri hørt om gutter som heter Iben, men som jentenavn er det fint! Nå er jeg fra Danmark, så vet ikke hvor vanlig navnet er her. Om det er vanlig som unisexnavn ville jeg vært litt forsiktig med å velge det.

Skrevet

Jeg har bare hørt om gutter som heter Iben. Derfor liker jeg overhodet ikke navnet siden ingen egentlig kan svare på om det er et guttenavn eller jentenavn..

Skrevet

Veldig fine navn, alle tre! :) Passet fint sammen også. For meg er Iben jentnavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...