Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Vurderer Iben til lillesøster i magen.. Fra før har vi Jacob og Hedda, hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Kjempefint! Hedda er kult! Liker også Helle.
magpie Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 synes også det er veldig fint, og passer godt til Jacob og Hedda
Gjest Vicky Pollard Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 Kjenner bare gutter som heter Iben, jeg men et fint navn, vurderte det til gutten vår. Passer fint med søsknenes navn :-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #7 Skrevet 20. oktober 2012 Ikke veldig fint navn..og skikkelig dansk.Finnes jo tusen navn som er bedre..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #8 Skrevet 20. oktober 2012 Kjenner bare gutter som heter Iben, jeg men et fint navn, vurderte det til gutten vår. Passer fint med søsknenes navn :-) Guttenavn??
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #10 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg synes det er penest som guttenavn, men passet absolutt godt til søsknene
Lady lovely locks Skrevet 20. oktober 2012 #12 Skrevet 20. oktober 2012 Vakert og tøft. Synes det står kjempe fint til søsknenes navn.
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 20. oktober 2012 #13 Skrevet 20. oktober 2012 Liker det godt, og synes det gjør seg aller best som jentenavn
SmellyCat Skrevet 20. oktober 2012 #14 Skrevet 20. oktober 2012 Stilig. Har bare hørt Iben som jentenavn forøvrig.
Gjest peacock Skrevet 20. oktober 2012 #15 Skrevet 20. oktober 2012 Har aldri hørt om gutter som heter Iben, men som jentenavn er det fint! Nå er jeg fra Danmark, så vet ikke hvor vanlig navnet er her. Om det er vanlig som unisexnavn ville jeg vært litt forsiktig med å velge det.
Mandalas Skrevet 20. oktober 2012 #17 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har bare hørt om gutter som heter Iben. Derfor liker jeg overhodet ikke navnet siden ingen egentlig kan svare på om det er et guttenavn eller jentenavn..
Tigerpote Skrevet 20. oktober 2012 #18 Skrevet 20. oktober 2012 Veldig fine navn, alle tre! Passet fint sammen også. For meg er Iben jentnavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå