Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har hormonspiral. Vi planlegger et barn til om tre-fire år.Lurer litt på om denne spiralen setter kroppen veldig utav spill slik at jeg burde ta den ut i god tid før vi skal prøve på baby? (og evn bruke annen ikke-hormonell prevensjon mens kroppen kommer i gjenge). Eller er man "back in buisness" med det samme den er ute av kroppen? Noen som har erfaringer?
2blå1rosa Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Med all form for hormoner så kan d gå opp til 1 år å bli gravid igjen etter en slutter å bruke d.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Hm ok. Det er jo helt normalt at det tar opp mot et år selvom ingen kunstige hormoner er inne i bildet da.. Men burde kanskje ta den ut i god tid før vi ønsker å bli gravid da.. HI
Februargullet2013 Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 Tok meg 9 uker og bli gravid etter og brukt det i 5 år.
Junigutt2012 Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg ble gravid på første forsøk etter at jeg tok den ut..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg ble også gravid på første forsøk etter å ha tatt den ut og jeg vet om flere som har blitt det. Men uansett hormoner eller ikke, så regner de det jo for normalt at det kan ta opptil et år før man blir gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå