Februargullet2013 Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 er det noe feil? er ikke vondt, eller lukter ikke noe,men er tjukk,er det noe jeg bør gå til legen for?
Nikamo Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Så mye tid som du tilbringer på dette forumet, så må du ha fått med deg at hvit, lotionaktig utflod er helt normalt i graviditeten, og ingenting å bekymre seg for. Du påstod at du ikke skulle skrive så mange innlegg lengre, men fremdeles masseproduserer du innlegg om ting som du enten kan lese deg til i andre innlegg, google selv, eller som rett og slett ikke er reelle spørsmål...
Catlady Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Hvorfor gidder du å svare om det irriterer deg sånn da ?
Lilja77 Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Forum som dette, er tross alt også for å ha noen å dele tankene sine med også, "Nikamo"
Nikamo Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Jada, men det kan bli for mange tanker gitt.
Nikamo Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Hvorfor gidder du å svare om det irriterer deg sånn da ? Jeg er bare dritlei det jeg igjen begynner å se på som spamming av forumet; med utallige innlegg om "ingenting". Har du virkelig ikke lagt merke til det? Og jeg svarer faktisk seriøst i tillegg, samt prøver å hjelpe i tråder som det går an å hjelpe i. Men det blir litt mye.
Lilja77 Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Jada, men det kan bli for mange tanker gitt. Så er det jo lov å få utløp for frustrasjoner her også Æsj, nå var jeg kvalmende forståelsesfull, hehe... På tide å legge seg, kanskje
Nikamo Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Jada, men det kan bli for mange tanker gitt. Så er det jo lov å få utløp for frustrasjoner her også Æsj, nå var jeg kvalmende forståelsesfull, hehe... På tide å legge seg, kanskje Haha, trøtthet og hormoner kan føre til så mangt Hos meg har det i kveld tydeligvis gitt seg utslag i kort lunte.
Februargullet2013 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2012 Så mye tid som du tilbringer på dette forumet, så må du ha fått med deg at hvit, lotionaktig utflod er helt normalt i graviditeten, og ingenting å bekymre seg for. Du påstod at du ikke skulle skrive så mange innlegg lengre, men fremdeles masseproduserer du innlegg om ting som du enten kan lese deg til i andre innlegg, google selv, eller som rett og slett ikke er reelle spørsmål... Har vel rett og skrive her.like mye som deg tenker jeg. la være og svar da vettu,ikke verre enn det
Nikamo Skrevet 21. oktober 2012 #10 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Så mye tid som du tilbringer på dette forumet, så må du ha fått med deg at hvit, lotionaktig utflod er helt normalt i graviditeten, og ingenting å bekymre seg for. Du påstod at du ikke skulle skrive så mange innlegg lengre, men fremdeles masseproduserer du innlegg om ting som du enten kan lese deg til i andre innlegg, google selv, eller som rett og slett ikke er reelle spørsmål... Har vel rett og skrive her.like mye som deg tenker jeg. la være og svar da vettu,ikke verre enn det Det har du absolutt - det var du selv som skrev du skulle slutte å "mase" (dine ord), men fremdeles kommer det utallige innlegg fra deg hver eneste dag. Innlegg må det være på et forum, hvis ikke så dør det ut. Men noen ganger går det an å enten prøve å lese på forumet for å se om dette har blitt spurt om før, eller rett og slett google; det er i hvert fall det jeg har gjort flere ganger hvor jeg har prøvd å svare deg på det du lurer på. Men det er helt i orden, jeg skal slutte å svare deg. Du høres forøvrig veldig snurt og fornærmet ut hver gang noen gir deg konstruktiv kritikk; jeg har enda ikke sett noen som har skrevet ufint til deg, men du svarer utrolig barnslig tilbake. Noe å tenke på? Endret 21. oktober 2012 av Nikamo
Marjoriee Dawes Skrevet 21. oktober 2012 #12 Skrevet 21. oktober 2012 Syns det er ganske underholdende med alle innleggene jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå