Gå til innhold

Hva synes dere om at par har felles facebookprofil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kleint. Absolutt! Deler ikke tannkost med mannen min heller.

Skrevet

er vel greit det? de har vel ingenting å skjule da;) Må jo ikke være alene om å ha profil. de er et par, så skal de snakke med noen og dele ting så er det sikkert enklere sånn sett å ha samme profil :) slipper å få dobbelt opp..

Skrevet

Kleint. Tenker at de har for stort behov for å oppfattes som en.

Skrevet

De eldre ekteparet i rekka her, som bruker fb til kontakt med barnebarn bla.a er jo bare søte.

Men yngre mennesker bør da ha sin egen ja.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kjenner2 par som har det, og det er sikkert kjekt det, men ikke noe for oss gitt :)

Skrevet

Har sett noen eldre par (av min foreldregenerasjon, rundt 60 år) som har felles profil, og da har jeg ikke tenkt at det er noe galt i det. Men jo, hvis noen av venninnene mine hadde opprettet felles profil med mannen sin så ville jeg nok tenkt at det var litt kleint.

Skrevet

Venninnen min har det med sin mann. Får umiddelbart en følelse av at det er betingelsen for at hun skulle få seg en FB profil, tror han er veldig sjalu. Synes definitivt det er kleint og virker lite selvstendig.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Merkelig, man er da ikke en samlet enhet bare fordi man er sammen. Dessuten er det mange jeg vil ha kontakt med uten å nødvendigvis ha noe særlig til kontakt med kjæresten deres.

Skrevet

Jeg må si at jeg bryr meg veldig lite om hvordan andre velger å organisere sin netthverdag, altså.

Skrevet

Det kommer helt an på måten man bruker fb på.

Hvis det er et par som i utgangspunktet ikke bruker det så mye, har mye felles venner, kanskje felles barndomsvenner osv så kan det faktisk være ok.

Selv kunne jeg ikke tenkt meg å ha felles med mannen, og kjenner ingen som har det. Men jeg tror det kommer helt an på det enkelte paret.

Hvis, slik en nevner, det er fordi den ene skal ha full kontroll på den andre som er grunnen til felles fb-konto - da er det ikke ok. Men da er det jo ikke selve fb-profilen som er problemet, men hele forholdet.....

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg tenker som #13 her, det kommer helt an på hvordan man bruker profilen. Det kan jo være folk som som par ønsker å kommuniserer med venner og familie. Vi kunne muligens ha gjort det da vi bodd langt unna venner og familie noen år. Men vi fant andre måter å kommunisere familieting på. Hadde vi valgt det, hadde det nok blitt et tillegg til våre private profiler.

Men folk må jo velge sjøl og jeg tenker ikke over det.

Skrevet

Jeg klarer ikke å forholde meg til par på facebook, vet ikke helt hvem som egentlig leser meldingene og skriver for profilen.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Kleint...

Men for all del, vi tar alle våre egne valg og hvis dette er noe et par vil så de om det... :)

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Dobbelteit!

Gjest sandyBay1
Skrevet

La meg ha min egen Faceprofil i fred sier jeg bare. Mannen har IKKE noe med den å gjøre. Samme som mobilen og mailen min :)

Så ja, KLEINT.com!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...