Gå til innhold

17 år eldre elsker. ok?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, herregud. Det må dama og gubben få velge selv! Mange som liker eldre menn, og noen får det til å funke, andre ikke..

Skrevet

Pappa er 20 år gamlere enn kone nr 2... Samma det så lenge folk er lykkelig. Men om du er ukomfortabel med det fra starten av er det vel litt lite håpe?

Skrevet

Mannen min er 20 år eldre enn meg, og han er en fantastisk elsker ;)

Skrevet

Er vel vanlig å tenke litt rundt det om det gjelder en selv, var slik med meg i alle fall. Da mest pga jeg ville ha barn osv. Men om dette gjelder noen andre syns jeg du kan bruke energien på noe annet ennå gruble på dette.

Skrevet

Oh bare elsker ja, leste litt fort. Kjør på , sier nå jeg!

Skrevet

Hvorfor skulle det være noe galt i det så lenge begge er voksne?

Skrevet

Det er helt greit, de bestemmer selv.

Skrevet

Som elsker? Ingen problem, kjør på. Gjelder forøvrig begge veier, altså yngre mannlig elsker. :)

Skrevet

Hjelpes..det burde vel gå??

Jeg vet om et ektepar hvor hun er 26 og han 45.. 3 barn sammen og lykkelig som bare det..

Skrevet

Det er vel slett ikke noe problem. (Med mindre det er hun som er den eldre elskeren her og han er 12).

Kommer jo forøvrig an på både henne og elskeren. Mange fine menn deg ute på 46 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...