Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Ja, herregud. Det må dama og gubben få velge selv! Mange som liker eldre menn, og noen får det til å funke, andre ikke..
<3 2G <3 Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Pappa er 20 år gamlere enn kone nr 2... Samma det så lenge folk er lykkelig. Men om du er ukomfortabel med det fra starten av er det vel litt lite håpe?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 Mannen min er 20 år eldre enn meg, og han er en fantastisk elsker
Kjærepære Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 Er vel vanlig å tenke litt rundt det om det gjelder en selv, var slik med meg i alle fall. Da mest pga jeg ville ha barn osv. Men om dette gjelder noen andre syns jeg du kan bruke energien på noe annet ennå gruble på dette.
Kjærepære Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 Oh bare elsker ja, leste litt fort. Kjør på , sier nå jeg!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. oktober 2012 #7 Skrevet 20. oktober 2012 Hvorfor skulle det være noe galt i det så lenge begge er voksne?
Mamma4livet Skrevet 20. oktober 2012 #9 Skrevet 20. oktober 2012 Som elsker? Ingen problem, kjør på. Gjelder forøvrig begge veier, altså yngre mannlig elsker.
O`Neill Skrevet 20. oktober 2012 #10 Skrevet 20. oktober 2012 Hjelpes..det burde vel gå?? Jeg vet om et ektepar hvor hun er 26 og han 45.. 3 barn sammen og lykkelig som bare det..
Hybelkanina Skrevet 20. oktober 2012 #11 Skrevet 20. oktober 2012 Det er vel slett ikke noe problem. (Med mindre det er hun som er den eldre elskeren her og han er 12). Kommer jo forøvrig an på både henne og elskeren. Mange fine menn deg ute på 46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå