Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Vil dette ha samme effekt? Vet det ikke er anbefalt men 10 dager over og vil ikke bli satt igang!
Nirgal Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Vil bare advare deg om at hvis du gjør det kan du få stormrier (sammenhengende rier, ofte uten effekt) og du kommer bare til å gjøre deg selv mer sliten enn hva du trenger til fødselen. Jeg var utrolig lei på slutten jeg og, det som hjalp her var sex hver dag i en uke, så gikk vannet. ha sex så mye dere orker....
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 Du vil ikke bli satt i gang på sykehuset med medisiner som er gitt deg med god kontroll av legene, men det å sette deg i gang ukontrollert med et middel som ikke er anbefalt å bruke hjemme syns du er helt greit??? Det er lettere at det blir en slitsom, farlig fødsel hvis du setter i gang selv enn om du blir satt i gang på sykehuset. Det beste du kan gjøre hjemme selv, er å passe på å slappe av så du har mest mulig krefter til fødselen. Begge mine fødsler har startet dagen etter jeg har hatt en helt rolig dag etter en periode med masse styr. Kanskje det der det du trenger også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå