Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Vil ha mandags kveld nå.... Da skal jeg møte denne "han" igjen.. Fader i dag er det bare en ting å gjøre og det er å drikke MYE og danse enda mer... Uøkonomisk å savne! Trøste shopper ny bluse, gjennomsiktig og greier og pumps som egnebtlig kun kan stå på utstilling.. Hehe Damn it! Men nå skal jeg heldigvis på MTV party i kveld, g når jeg først kommer meg dit går tiden fort.. Men mandag heldt nå takk! Keg har blitt dust i hodet.. Jeg har ikke kontroll! Alle som sier det er fett å være forelska lyver! Det er er er stressmoment uten like!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 På utstilling, nei, de kan du ha på deg når du skal lure ham med på en runde i halmen. Funker sikkert som rakkern!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 På utstilling, nei, de kan du ha på deg når du skal lure ham med på en runde i halmen. Funker sikkert som rakkern! Hehe det tror jeg også men tror kanskje ikke jeg trenger p lure han til det uten å høres for selvgod ut. Snakket akkurat sammen på tlf. Han sa glad i deg til meg. Jeg så det var jo lut for jeg liker jo han litt jeg også.. Tør ikke slippe kontrollen.. Skal ha på nye sko i kveld eller prøve det går nok dårlig!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 På utstilling, nei, de kan du ha på deg når du skal lure ham med på en runde i halmen. Funker sikkert som rakkern! Hehe det tror jeg også men tror kanskje ikke jeg trenger p lure han til det uten å høres for selvgod ut. Snakket akkurat sammen på tlf. Han sa glad i deg til meg. Jeg så det var jo lut for jeg liker jo han litt jeg også.. Tør ikke slippe kontrollen.. Skal ha på nye sko i kveld eller prøve det går nok dårlig!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 Hater søndager og dagene frem til orsdag jeg :-p Så vil helst ikke ha noen mandag Menakurat nå er jeg enig med deg! :-o Gi oss mandag, samboeren er på jobb igjen, eldste barnet er i bhg, og jeg skal slenge bena opp i sofaen og slappe heeelt av.. Eller ikke, jeg må på NAV en tur.. men utenom det! hehe
Gjest Siklerotte Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 En date og han sier at han er glad i deg? Ja, jente - du må være forelsket for å like det (eller så er det bare jeg som hadde blitt skremt av snarlige kjærlighetserklæringer). Du får kose deg med å være forelsket, ingenting er vel bedre så lenge det er gjensidig.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. oktober 2012 #7 Skrevet 20. oktober 2012 Han var full da vettu;) jeg skrev det jo ikke tilbake akkurat, men ja keg er veldig betatt! Utrolig hvor fort man eller jeg kan bli det tydeligvis... Herremin hatt jeg er tilbake til fjoetis stadiet.. Og jeg dom trivdes med kontrollen og å spise menn som han til frokost.. Jaja
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 20. oktober 2012 #8 Skrevet 20. oktober 2012 Hihihi Julie er foreeeelska Noen ganger går det bare fort. Her gikk det også i ei heidundrende fart, men det funker jo veldig fint hittil! Jeg synes det er fint, jeg. Koselig å være forelska
Gjest Mentha Skrevet 20. oktober 2012 #9 Skrevet 20. oktober 2012 Noen ganger trengs det ikke mer enn en date vet du! Her tok det nøyaktig to minutter. Jeg husker enda blikket han sendte meg etter vi hadde sagt hei for første gang, og jeg smeltet øyeblikkelig! Siden har det ikke vært aktuelt med noen andre... Han følte det heldigvis på samme måte Høres lovende ut med kosemeldinger i fylla allerede da Kos deg i kveld og lev i søt forventning fram til mandagen! Håper da alle ønsker blir innfridd :)
Patetica fåkksi Skrevet 20. oktober 2012 #10 Skrevet 20. oktober 2012 Denne helgen kan gjerne vare i en uke for mitt vedkomne, jeg trenger hvert sekund av den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå