Gå til innhold

Regntøy hos Lindex - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at Bamse regntøy hos Lindex skal være bra i tester. Men de hadde ikke riktig str til oss i dag.

Men jeg kunne ikke se noen forskjell på bamse bukse og den som er bare Lindex out wear......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått veldig skryt av barnehagen av sønnen sitt Bamse-regntøy. Og har gode erfaringer fra hjemmebruk også. I barnehagen sa de at han aldri har vært våt gjennom. Han er over gjennomsnittet aktiv og han leker mye i vann. Begynte med str. 80 da han var 1 år. Nå er vi i str. 110. Så fornøyd er vi:)

Skrevet

Men er d forskjell på Bamse regntøyet og det andre de selger?str

Fant ikke noe forskjell på lappene og ho i butikken viste ikke:(

Var ikke vår str igjen i Bamse:(

Skrevet

Jeg har hatt en bamseregnbukse og et sett av den andre typen de selger. Brukt alt sammen til 2 barn, veldig fornøyd. Den andre typen (altså ikke bamse) ser fortsatt nytt ut, mens bamseregnbuksa er falmet i fargen og strikkene som man skal ha under støvlene har blitt megalange og måtte snurres rundt støvelen for at den skulle sitte på plass mot slutten av den levetid. Men buksa er fortsatt tett og fin, jeg har nå donert den til bhg jeg jobber i og den brukes som lånebukse. Konklusjonen er i alle fall at jeg er fornøyd med den andre typen også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...