tigergutt<3 Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Har hørt at Bamse regntøy hos Lindex skal være bra i tester. Men de hadde ikke riktig str til oss i dag. Men jeg kunne ikke se noen forskjell på bamse bukse og den som er bare Lindex out wear......
ellynn Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Har fått veldig skryt av barnehagen av sønnen sitt Bamse-regntøy. Og har gode erfaringer fra hjemmebruk også. I barnehagen sa de at han aldri har vært våt gjennom. Han er over gjennomsnittet aktiv og han leker mye i vann. Begynte med str. 80 da han var 1 år. Nå er vi i str. 110. Så fornøyd er vi:)
tigergutt<3 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2012 Men er d forskjell på Bamse regntøyet og det andre de selger?str Fant ikke noe forskjell på lappene og ho i butikken viste ikke:( Var ikke vår str igjen i Bamse:(
petite fleur Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har hatt en bamseregnbukse og et sett av den andre typen de selger. Brukt alt sammen til 2 barn, veldig fornøyd. Den andre typen (altså ikke bamse) ser fortsatt nytt ut, mens bamseregnbuksa er falmet i fargen og strikkene som man skal ha under støvlene har blitt megalange og måtte snurres rundt støvelen for at den skulle sitte på plass mot slutten av den levetid. Men buksa er fortsatt tett og fin, jeg har nå donert den til bhg jeg jobber i og den brukes som lånebukse. Konklusjonen er i alle fall at jeg er fornøyd med den andre typen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå