Gå til innhold

Oida - minsten på 5,5 mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet krabbinga for et par uker siden. Men i dag da jeg stod på kjøkkenet - og hørte at han skreik til litt fra spisestua - så fant jeg ham faktisk sittende på gulvet! Hjelpes! Han så litt forbausa ut , og kom seg ikke helt derifra....

 

Litt redd mtp ryggen hans, de er jo egentlig ikke store og sterke nok til å sitte opp selv. Flere i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet

Jo når de kan sette seg opp er de sterke nok, ellers var de jo ikke kommet opp... Din er bare tidlig ute.

Skrevet

Så artig! Han er sterk nok til det han får til. Du må passe godt på framover ;)

Skrevet

[quote name=Hønemor :P' timestamp='1350754384' post='144653691]

Så artig! Han er sterk nok til det han får til. Du må passe godt på framover ;)

 

Hehe, ja nå ble det travelt her....må passe på at han holder seg på treningsmatta (den er jo stor), for han faller jo innimellom ser jeg. Slo seg litt i dag da jeg var en kjapp tur på badet... grusomt når de får vondt - værste jeg vet.

Gjest peacock
Skrevet (endret)

[quote name=Hønemor :P' timestamp='1350754384' post='144653691]

Så artig! Han er sterk nok til det han får til. Du må passe godt på framover ;)

 

Hehe, ja nå ble det travelt her....må passe på at han holder seg på treningsmatta (den er jo stor), for han faller jo innimellom ser jeg. Slo seg litt i dag da jeg var en kjapp tur på badet... grusomt når de får vondt - værste jeg vet.

 

Blir nok mye knall og fall fremover om han er så tidlig ute ;)

 

Glad for at min ikke krabbet før 10 mnd og ikke går enda (13,5 mnd), hehe.

Endret av peacock

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...