Gå til innhold

Jeg har barnefri.. Og jeg KJEDER MEG!!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde gledet meg til denne dagen kjempe lenge, men nå sitter jeg altså i stua og ser på hotel cæsar som jeg allerede har sett på. Det pøsregner ute, mannen har bilen og alle mine venner jobber. Vi får besøk i kveld, men for første gang på 6 mnd så er jeg helt alene.... HVA skal jeg finne på? hihi .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en god lang dusj. stell litt med deg selv. kos deg og bare slapp av. det er godt med litt fri, men så blir det fort kjedlig også ja:P

Skrevet

ja tenkte jeg skulle begynne med det i 5 tiden :P men frem til da så sitter jeg her jo bare mutters alene..haha, var ikke så stas og være alene hjemme som jeg trodde. er vel litt for vandt med bråk og en stresset hverdag. ;p

Skrevet

kjenner til den. jeg har ikke vært i form di siste dagene og i dag drar mannen på en ekstra tur til oslo ( kjører lastebil) og tar med seg pia så jeg skal få slappe av litt. kjenner det skal bi godt og få sove lenge i morgen men vet jeg kommer til og kjede meg når klokken blir 8 i kvell :P

Skrevet

da vil jeg si at du har et luksusprolem!

Har aldri barnefri og aldri tid fr me selv-det er bare en fjern drøm..

Skrevet

Nei jeg har ikke det til vanlig jeg heller. Men nå har jeg det, og jeg fant jo ut at det ikke var så stas alikevel

Skrevet

Nyt stillhet og roen, stirr meningsløst ut av vinduet, og kjenn på at det er deilig å faktisk ha tid til å kjede seg. Det er lovt å ikke gjøre noenting!

Kjenner forresten til følelsen, er så vant til den hektiske og slitsomme hverdagen. Det er det som er livet;) og når jeg en sjelden gang har barnefri, og er hjemme uten planer, ja da kjeder jeg meg og leter etter husarbeid fordi jeg er så vant til å gjøre noe, helst flere ting på en gang, hele tiden!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Som man sier til ungene: "Det er bare sunt å kjede seg litt"

;)

Skrevet

Det jeg stusset mest på var at ALLE vennene dine jobber? Det er jo lørdag...? Vet at noen turnus- og butikkarbeidere jobber lørdager, men ALLE?

Gå på shopping, les magasinet i ro og mak, lakk neglene, ta deg et glass vin, ta deg en treningsøkt, mulighetene er uendelige ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...