Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Interessante definisjoner. Hvilket nivå befinner du dg på? http://www.ssb.no/vis/magasinet/slik_lever_vi/art-2006-09-14-01.html
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Universitet- og høyskolenivå, dvs over 120 studiepoeng.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Universitets- og høyskolenivå, 250 studiepoeng.
Spiffie Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 Universitets- og høyskolenivå. 300 studiepoeng (tror jeg, studerte mens det enda var vekttall...)
Ane Elise Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Universitets- og høyskolenivå med 180 studiepoeng. Ferdig utdannet i 2003 Endret 20. oktober 2012 av Ane Elise
Koala *g07* Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 Universitets-og høyskolenivå, med rundt 330 studiepoeng.
Cat_Woman Skrevet 20. oktober 2012 #7 Skrevet 20. oktober 2012 Universtitets- og høyskolenivå, har nå 330 studiepoeng. Når jeg blir ferdig har jeg 390.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #8 Skrevet 20. oktober 2012 Høyere utdanning. Embetsstudium på 5,5 år, og til jul er jeg i tillegg ferdig med et årsstudium på 60 stp. Nå håper jeg på PhD-stipend videre!
Hagla Skrevet 20. oktober 2012 #9 Skrevet 20. oktober 2012 Høyskole og univiersitetsnivå, høyere grad, 420 studiepoeng - lektor med tillegg
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. oktober 2012 #10 Skrevet 20. oktober 2012 Universitet/Høyskole, altså over 120p. Akkurat hvor mange husker jeg ikke, faktisk, men skulle tro det ble rundt 320 eller så.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 20. oktober 2012 #11 Skrevet 20. oktober 2012 Universitet/høyskole med 390 stp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå