Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Kjøpte magasinet ELLE i går, og det angret jeg fort på! Viste ikke at det var "normalt" å kjøpe en genser til 15000 kr! Ivartfall ikke hjemme hos meg.. Noen gode tips til magasiner?
Julie (: Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 Mitt favorittmagasin er Aftenposten Innsikt. Der har man godt lesestoff i timesvis!
Gjest Ballongmamma Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 Det nye er også bra synes jeg. Eller Innsikt og A-magasinet
Sjøkos Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 Det spørs jo hva slags interesser man har da Jeg leser I Form, Bedre Helse, Jeanne d`arc living...og av og til Kamille og KK.
Februargullet2013 Skrevet 20. oktober 2012 #7 Skrevet 20. oktober 2012 Costume Foreldre og barn Se og hør
verdens heldigste mamma Skrevet 22. oktober 2012 #8 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg liker også Aftenposten innsikt. Jeg kjøpte forresten et Kamille Mor og barn, og det var i alle fall penger rett ut av vinduet. Mest reklame og resten bladde jeg gjennom på 15 minutter. Jeg hører mange som liker Foreldre og barn, men jeg har ikke lest det selv. Vurderer å prøve et kort abonnement.
EliseAS Skrevet 22. oktober 2012 #9 Skrevet 22. oktober 2012 Kamille!!! Dette bladet har litt av alt. Mote, interiør og mat. En liten side for de med barn og en for de med husdyr. Prisene på tingene de har i bladene er en god blanding, men sjelden så høyt oppe som i Elle-/Henne-bladene. Dette bladet kom jeg over hos en svigerinne for snart 3 år siden og har nå abonert på det siden, gleder med til hver utgave. Og det enest magasinet jeg noensinne har lest fra cover til cover. Anbefales på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå