Berta_78 Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Henger alvorlig etter på filmfronten! Har nesten ikke sett film på fire år Jeg liker veldig svart humor (dansk, britisk) og krim. Har store problemer med amerikanske romantiske komedier, men bortsett fra det, tar jeg alt! Gjerne produsert de siste fire årene (siden det er der hullene er størst). Tusen takk, snille damer!
Februargullet2013 Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Elling er kul,men er jo norsk da
Kjærepære Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Inception. Er amerikansk, men selv om jeg ofte foretrekker britiske, så var denne innmari god underholdning
nerdybirdy Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 *melankolia av lars von trier, den er fantastisk, men alvorlig......(altså ikke komedie..) samme med black swan også bra, men ikke som melancholia.... *Potiche, fransk komedie, varm og gøy! *Hotel marigold, britisk humor, varm og kjempegøy :-) inception og drive er begge actionfilmer som er ganske gode :-) Det var det jeg kom på akkurat nå, men det er mange gode filmer! Google best movies og årstall, så bør du få noen tips :-) Snurr film!
Berta_78 Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2012 Bra tips! Takk, dere er gode som gull :-) Elling og inception har jeg faktisk sett, lurer på om det blir Hotel Marigold. Føler meg veldig inspirert :-) God lørdag, snille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå