Gå til innhold

Hva skal dere ha til god lørdagsmiddag i dag da damer? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid kjekt med noen middagstips:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tortillapizza :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Fiske panne med stekte potetskiver og ferske, grove bagueter :) Laksebiter blandet med div grønnsaker, krydder etter ønske og før servering, så heller jeg over saus (toro lofoten fiskesaus)

Skrevet

Fårikål! Min bestevenninne har invitert - uten barn! Blir kos!

Skrevet

Kyllingfilet med ovnstekte poteter og verdens beste ostesaus med timian;)

Skrevet

Taco <3

Blir godt med skikkelig spicy mat nå kjenner jeg. Er så kvaaaaalm... Håper på gravidkvalme og ikke spysykekvalme...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Rakfisk

Gå og gjem deg :-p Friste slik a gitt!!!

Må nok ha det til "etter ungene har lagt seg" kvelds kos neste helg!

Skrevet

Anar ikkje, kanskje biff (meinar det ligg ein mørbrad nederst i kjøleskapet).

Skrevet

Burger fra burgerking (seriøst)

Er for "lat" for å lage middag (begynner og bli litt for utkjørt i nervene og utmattet av søvnmangel...)

Skrevet

Sprøstekt andebryst i appelsinsaus. :)

Skrevet

Er for "lat" for å lage middag (begynner og bli litt for utkjørt i nervene og utmattet av søvnmangel...)

Skulle ønske vi også hadde noe sånn her i nærheten. Er helt utkjørt og har sovet/hvilt på sofaen i 3 dager :o

Skrevet

Pestopasta! (Pasta med strimlet kylling, pepperoni, pesto og creme fraishe).

Skrevet

Skulle ønske vi også hadde noe sånn her i nærheten. Er helt utkjørt og har sovet/hvilt på sofaen i 3 dager :o

Har den rett nedenfor bakken her jeg bor, samme med peppes pitzza, Dolly dimple, subway, big bite og noen andre junkfood shappe :P

Ganske lettvint, men usunt som fy...

Skrevet

Har den rett nedenfor bakken her jeg bor, samme med peppes pitzza, Dolly dimple, subway, big bite og noen andre junkfood shappe :P

Kjenner jeg får vann i munnen :P Bare litt misunnlig ja :o

Det er 30 min til nærmeste PB, oly og Peppes, 35 min til nærmeste mc og 1 time til BurgerKing.

"bua" ligger 15 min andre vei, men de har liksom ikke noe til barna. Pølse kan jeg varme hjemme når de spiser 2-3 hver og de koster 30 for en der nede....

Måå ned på butikken før de stenger så kanskje jeg kjøper noe greier der..

Skrevet

Mannen er ute etter krabbeklør nå så hvis han finner noen bra som ikke er way too overpriset skal vi ha det. Hvis ikke blir det svinefilet med gratinerte poteter og brokkoli. Yum:)

Skrevet (endret)

Lamme kotletter ,fløtegratinerte poteter ,rødvinssaus og frisk grønnsallat.Inntas på hytta vårres med en fantastisk rødvin til .Livet er bare hærlig her.:)

Endret av Cat.68
Skrevet

I dag blir det rett å slett kjøpe pizza.

Skrevet (endret)

Pestopasta! (Pasta med strimlet kylling, pepperoni, pesto og creme fraishe).

det hørtes veldig godt ut:-) blander du bare alt sammen eller gjøres det på en spesiell måte? :-) Endret av gravid-81
Skrevet

Kjenner jeg får vann i munnen :P Bare litt misunnlig ja :o

Det er 30 min til nærmeste PB, oly og Peppes, 35 min til nærmeste mc og 1 time til BurgerKing.

"bua" ligger 15 min andre vei, men de har liksom ikke noe til barna. Pølse kan jeg varme hjemme når de spiser 2-3 hver og de koster 30 for en der nede....

Måå ned på butikken før de stenger så kanskje jeg kjøper noe greier der..

Glemte jo av pizzabakern, den er også rett neffor bakken her :P *luksus å bo i byen*

Må vekke jentungen til liv og løpe ned bakken og hente mat her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...