Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Fikk resept på en Diflucankapsel mot sopp for noen uker siden, men jeg har fortsatt mye utflod. Trusa blir klissvåt etter kort tid, det er skikkelig ekkelt. Brukte trusebind hele tiden før, men prøver å unngå det nå. Men har jeg foreksempel på meg en underdel av tynn bomull tar jeg på meg truseinnlegg eller setter inn en tampong fordi jeg er redd det skal vises gjennom at jeg er så våt av utflod. Frykter jo at det stinker av meg også! Er det noe som funker mot utflod?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 det kan hende det er ubalanse i ph'verdiene. gå til legen og sjekk, eller kjøp vaginal på apoteket. reseptfrie. de skal normalisere alt der nede og kanskje de fører til mindre utflod men ville ikke brukt tampong pga utflod. da tror jeg det kan bli værre. bruk tynne truseinnlegg og heller bytt oftere.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har også mye utflod, har alltid hatt det. Legen finner ikke noe galt med meg, så skalvel bare være sånn. Bruker gul ob hver dag, går helt fint det.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har også mye utflod, har alltid hatt det. Legen finner ikke noe galt med meg, så skalvel bare være sånn. Bruker gul ob hver dag, går helt fint det. Hvordan har dette vært for deg med tanke på menn og forhold og sånn? Jeg er på flørtern med en, men kjenner at det byr meg i mot å kle meg naken og hoppe til sengs å bli intim med en mann når jeg er så ufyselig der nede HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå