Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Datteren min går i andre klasse og har for lengst lært seg å sovne av seg selv. I natt sov hun over hos kusina si og vi sendte med henne telefonen min slik vi alltid gjør, i tilfelle hun vil hjem og synes det er ekkelt å spørre etter telefon for å si hun vil hjem fra der hun er. Vi hørte ikke noe og antok at alt var greit, men sendte svogeren min en melding i ti-tiden for å høre om alt var greit. Fikk ikke noe svar, så antok at telefonen han var strømtørr. I dag kom han innom oss alene (barna spilte fotball over gata, vi bor fire hus unna hverandre) og forklarte at datteren min ville at han skulle sove sammen med dem, så han hadde lagt seg med barna halv ti og sovnet og at det var derfor han ikke svarte på mld. Datteren min pleier aldri å gjøre det hjemme og om hun har vært redd/usikker på overnatting før har hun ringt oss. Jeg føler det blir helt rart at svogeren min la seg på rommet sammen med dem, heller enn å spørre datteren min om alt var greit og om hun ville ringe hjem... Eller overreagerer jeg nå?!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg tenker at du kanskje overreagerer
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Kan hende det er så enkelt at hun finner han som en trygg person, og hadde det såpass moro der, at hun ikke ville hjem. Hør med hennen hva som hendte du, blir hun unvikende, så er det kanskje noe som skurrer der.. Men det kan jo være så enkelt som jeg skriver her.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 Spurte datteren min og hun hadde ikke spurt om han kunne komme og sove med dem. Han hadde lagt seg der etter de sovnet......... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå