Lille Ollebolle Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 ... Betalte regninger og lignende papirer? Det hoper seg opp og blir bare rot her... Hvordan holder dere orden på slikt?
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Tar bare vare på f eks strømregninger, kommunale avgifter o.l for å ha oversikt over forbruk. Det settes i perm. Ellers går alt rett i søpla... Står jo i nettbanken uansett:-)
:o) :o) :o) Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg kaster alt rett i søpla også. Har jo alt på nettbanken
Hilde_85 Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 Ca. et år. Har en husperm der jeg setter inn lønnsslipper, andre viktige papirer som kommer. Kvitteringer på ting som har garanti, og regninger. Jeg har opplevd å måtte beviste at jeg har betalt en regning 4 mnd etter jeg betalte, og da var det veldig mye lettere å finne den riktige utbetalingen i nettbanken når jeg hadde regninga.
November-spire-79 Skrevet 20. oktober 2012 #6 Skrevet 20. oktober 2012 Vi brenner det opp etter 1 år. Har alt i en mappe Det står så mye personlige opplysninger der så vi velger å ikke kaste det i søpla.
Lisjtuppa Skrevet 20. oktober 2012 #7 Skrevet 20. oktober 2012 Det meste av mine regninger er på e faktura, de som ikke er det samler jeg på i ca 6 mnd. Ellers har jeg mapper for lønnslipper og div andre viktige papirer, noe av det kastes etter 1 år, andre må spares:)
Ane Elise Skrevet 20. oktober 2012 #8 Skrevet 20. oktober 2012 Vi får det meste regninger i form av e-faktura og avtalegiro, og slipper derfor unna masse papir problematikken Samme med lønnslipper, der får vi nettbaserte utgave av det. Mottar derfor nesten ingen faste regninger i postkassa lenger. Kjekt mtp når man er bortreist og slik, så slipper man å engste seg for ubetalte regninger som ligger i postkassa og venter på en. Når vi mottar nye pensjonspapirer, kaster vi fortløpendes de gamle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå