Gå til innhold

sove fra 2230 til 0630 en lørdag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det er jo 8 timer, skikkelig luksus :)

Skrevet

For meg? Åtte timer er jo ren luksus. Her har jeg sovet fra 01:30 til 07:00. For lite, men det går.

Skrevet

Oh yes. Hvis det i tillegg er sammenhengende så er det en lykke!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er det jeg sover ukedagene....jeg kan fint sove 10 timer på lørdag. Og trenge det

Skrevet

Det er bare en fjern drøm.. Gleder meg til babytida er over og minste blir to. Ingen flere unger på meg.

Skrevet

Jeg drømmer om det! Her våkner lillegutt kl. 05.

Skrevet

Har sovet 8 timer kanskje tre ganger siden første ble født for 4 år siden. Trenger ikke så mye søvn, da!

Skrevet

Sjeldent jeg sover så mye. I natt har jeg sovet fra 01-07. Helt ok! Min tur til å sove i morgen :)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Det er bare en fjern drøm.. Gleder meg til babytida er over og minste blir to. Ingen flere unger på meg.

Da er vi to....gjesp!

Skrevet

I utgangspunktet så er det nok, men gravid som jeg er så er jeg enda stuptrøtt da. Lille på ni måneder sover heldigvis hele natta, men aldri lengre enn halv sju ;)

Skrevet

Det er fantastisk, hvis det er sammenhengende. Jeg har sovet fra 11.30 til 6.30, og vært oppe 2 ganger inatt. Det er ikke så værst det heller;)

Skrevet

Jeg er trøtt uansett om jeg sover seks eller ni timer. så tja... nei, ikke helt nok. Da dr jeg forferdelig trøtt når jeg våkner.

Skrevet

Guri, det er tidlig da.... Hadde jo klart meg, men er ikke voldsomt fan av å stå opp så tidlig... Her kom jeg meg i seng en gang mellom 23 og 23.30, våknet og sto opp 8.10, da jr våknet og var klar for en ny dag ;-)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Hvis toåringen sover helt til halv åtte føler jeg meg heldig, uansett om jeg sovner kl 22 eller 01. Jeg vet jo at dagen som regel begynner halv sju-sju, så da er det mitt valg (og ansvar) når jeg legger meg. Og toåringen tar selvfølgelig ikke hensyn til om det er tirsdag eller søndag.

Endret av UndrendeUllteppe
Skrevet

Nei, langtfra nok. Har sove frå midnatt til 8.15 med ei oppvåkning (gav smokken og ho sovna), er dautrøtt.

Men det kjem seg utover dagen..

Skrevet

Jeg pleier å legge meg rundt 22.30-23.30 tiden, men sovner sjelden med en gang ;) Så er det opp i 6.30 tiden igjen, men det går greit så lenge de ikke er mye oppvåkning på natta:) Er jo uansett luksus å sove 8 timer når man er småbarnsmamma! :) He he

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Å stå opp 06.30 er for meg tortur uavhengig sv når jeg la meg. Står hjerne ikke opp før 9.

Nå ligger jeg i sengen å Slapper av. Mille sover som regel til 10-11 i Helgen :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Det hadde vært en DRØM med 8 timer sØvn! Her vasser jeg rundt som en zombi etter 3,5 timer med sØvn. Eldste sliter nok en gang med tenner, så i natt sovnet vi fØrst ca klokka 04:00, så sto lillesØster opp halv 8. Gleder meg til det er over og forbi med tenner her i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...