Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Har et barn som bor hos meg fast og et som er en dag i uken og annen hver helg. Har et stort rom og et mindre rom. Ville dere delt det store i to sånn at de hadde fått hvert sitt? Nå kommer minstemann inn og sover hos meg når eldste er her. Meninger mottas med takk.
LilleBamBam+EnTil Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Vel, alt går bare en er innstilt på det. Her er vi to voksne og en 2 åring som deler 1 soverom. Og det blir ikke bedre når nestemann kommer......men så lenge det er kjærlighet og indre romslighet så tar nok ikke barna skade.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 De kan jo godt dele, så lenge begge føler at det er sitt rom. Altså ikke bare innredet for den minste med en ekstraseng, men et rom som bærer preg av at eldste også bor der. Hvorfor kommer minste inn til deg? Hvis den er utrygg når eldste er hjemme, ville jeg vurdert å dele. Aldersforskjellen er jo også vesentlig. å dele rom når man er 14 og 2 er jo kjipt for begge hvis man ikke må.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 De kan jo godt dele, så lenge begge føler at det er sitt rom. Altså ikke bare innredet for den minste med en ekstraseng, men et rom som bærer preg av at eldste også bor der. Hvorfor kommer minste inn til deg? Hvis den er utrygg når eldste er hjemme, ville jeg vurdert å dele. Aldersforskjellen er jo også vesentlig. å dele rom når man er 14 og 2 er jo kjipt for begge hvis man ikke må. Det er gutt og jente og er 6 og 12 år. Derfor ligger minsten hos meg når eldste er her. Skulle gjerne hatt 3 soverom, men det er jo en helt annen pris. Eldste står mye tidligere opp enn minste og da hadde de evt vekket hverandre har jeg tenkt. Vurderer lettvegg, men har ikke bestemt meg ennå. HI
Mandalas Skrevet 20. oktober 2012 #5 Skrevet 20. oktober 2012 Hvis det ene soverommet er så stort at det kan deles med lettvegg, så hadde jo det kanskje vært en idè. Ellers må vel eldste på 12 år kunne klare å stå opp uten å vekke minsten? Tror egentlig at de fint kan dele rom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå