Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Her har det vært mye bursdager ol. det siste, så har bare lyst å være hjemme i helgen og ha en bakedag, ryddedag og bare kose oss:) hav med dere andre?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Har egentlig lyst på en tur på byen siden det er mange måneder siden sist, men må vel prøve å rydde og ordne litt i heimen (nytt hus, må prøve å komme i orden) Skal også vaske ut av det gamle huset (hurra!) Og prøve å få tid til familien også.
marsgutt 2013 Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 mannen drar på en langtur i helgen og tar med seg pia vår. jeg har vært i litt dårlig form siste dagene. så jeg skal kun slappe av. pakke meg godt inn i dyna på sofaen ta en ekstra lang dusj og ikke gjøre noe annet en og pleie meg selv:)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. oktober 2012 #4 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg burde vel jobbe, siden doen røyk for et par uker siden og vaskemaskinen nå for 5 min siden.. Så litt ekstra penger hadde vært greit. Men jeg orker ikke ta tak i sånt i helgen. Så i kveld er det sofasliting. I morgen blir lille hentet av pappaen sin. Så blir det lunsj. Så blir det middag, så jentevors så på det relativt nye stedet Nivou. Blir nok en ganske bra kveld! Søndag er jeg klein og får igjen lillingen min. På kvelden får jeg besøk av en supermann om det ikke blir for sent... Bra helg med andre ord =)
Isola&Lille+julegave Skrevet 19. oktober 2012 #5 Skrevet 19. oktober 2012 Skal jobbe lørdag. Samvær med pappaen på søndag. Ganske så kjedelig....
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #6 Skrevet 19. oktober 2012 Har ungene denne helgen. Minsta skal ha besøk av en jente i klassen. Eldste skal vel til en kompis. Om kvelden blir det tv titting og god mat. Håper på litt bra vær så vi kan være litt ute. Avlappings helg.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #7 Skrevet 19. oktober 2012 Avslapping lørdag. Litt maling med minsta og kaaansje litt rydding vist jeg orker Søndag skal vi gå med bøsse i regnet, gjøre helgens gode gjerning og føle en god samvittighet en stakkars stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå