Gå til innhold

Jeg har så liten rumpe at ingen bukser sitter bra :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alle bukser, uavhengig om det er olabukser eller joggebukser, så er bukserumpa så langt nede hvis dere skjønner. ser ut som jeg holder på å miste buksene.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha, samme her! Jeg har så liten rompe, og etter graviditeten, fått en skikkelig hengemage, så jeg orker ikke gå med bukser lenger :P

 

Det er helt grusomt for selvtilliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten rumpe og litt tjukkerr mage?

ja. Var VELDIG tynn for et par år sida. Og da satt buksene bedre over rumpa. Men jeg må ha ganske stor strl. ellers får jeg ikke buksene over hofta. Er det som er probleme :(

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, samme her! Jeg har så liten rompe, og etter graviditeten, fått en skikkelig hengemage, så jeg orker ikke gå med bukser lenger tongue.png

 

Det er helt grusomt for selvtilliten..

vet. Jeg stirrer nesten på andre sine rumper, og blir misunnelig.

Får skikkelig dårlig selvtillit når jeg ser meg selv i speilet og buksene henger ned. ser virkslig ikke bra ut. Det gjør så rumpesprekken syns å :P uff..

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strever med det samme, og svaret mitt er hverdagskjoler.

Har ikke lyst til å gå med kjole hver dag liksom.

Har lyst til å passe inni bukser.

Må da finnes noen bukser som passer meg.

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strever med det samme, og svaret mitt er hverdagskjoler.

Har ikke lyst til å gå med kjole hver dag liksom.

Har lyst til å passe inni bukser.

Må da finnes noen bukser som passer meg.

hi

 

Ok, da har jeg et annet forslag. Det er mye mer slitsomt enn hverdagskjoler, for det er trening. Masse dype knebøy og utfall gir større rompe, og masse mageøvelser gir mindre mage. I løpet av et halvårs tid bør du se resultater. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest I See You, Shakin That Ass....

Liten rumpe og litt tjukkerr mage?

ja. Var VELDIG tynn for et par år sida. Og da satt buksene bedre over rumpa. Men jeg må ha ganske stor strl. ellers får jeg ikke buksene over hofta. Er det som er probleme :(

hi

 

Så d er hoftene som er problemet eller magen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten rumpe og litt tjukkerr mage?

ja. Var VELDIG tynn for et par år sida. Og da satt buksene bedre over rumpa. Men jeg må ha ganske stor strl. ellers får jeg ikke buksene over hofta. Er det som er probleme :(

hi

 

Så d er hoftene som er problemet eller magen også?

Det er mest hoftene. litt magen å.

magen er ikke så veldig stor. men kunne godt vært bittelitt mindre.

Så vil si litt begge deler. Men det største problemet er å få den over hoftene..

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest I See You, Shakin That Ass....

Liten rumpe og litt tjukkerr mage?

ja. Var VELDIG tynn for et par år sida. Og da satt buksene bedre over rumpa. Men jeg må ha ganske stor strl. ellers får jeg ikke buksene over hofta. Er det som er probleme :(

hi

 

Så d er hoftene som er problemet eller magen også?

Det er mest hoftene. litt magen å.

magen er ikke så veldig stor. men kunne godt vært bittelitt mindre.

Så vil si litt begge deler. Men det største problemet er å få den over hoftene..

hi

 

Hmmm., har du prøvd stretch jeans??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten rumpe og litt tjukkerr mage?

ja. Var VELDIG tynn for et par år sida. Og da satt buksene bedre over rumpa. Men jeg må ha ganske stor strl. ellers får jeg ikke buksene over hofta. Er det som er probleme :(

hi

 

Så d er hoftene som er problemet eller magen også?

Det er mest hoftene. litt magen å.

magen er ikke så veldig stor. men kunne godt vært bittelitt mindre.

Så vil si litt begge deler. Men det største problemet er å få den over hoftene..

hi

 

Hmmm., har du prøvd stretch jeans??

Ja jeg har akuratt kjøpt meg det. Men dem glir ned som alle andre bukser :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest I See You, Shakin That Ass....

Liten rumpe og litt tjukkerr mage?

ja. Var VELDIG tynn for et par år sida. Og da satt buksene bedre over rumpa. Men jeg må ha ganske stor strl. ellers får jeg ikke buksene over hofta. Er det som er probleme :(

hi

 

Så d er hoftene som er problemet eller magen også?

Det er mest hoftene. litt magen å.

magen er ikke så veldig stor. men kunne godt vært bittelitt mindre.

Så vil si litt begge deler. Men det største problemet er å få den over hoftene..

hi

 

Hmmm., har du prøvd stretch jeans??

Ja jeg har akuratt kjøpt meg det. Men dem glir ned som alle andre bukser :(

 

 

Hmm.. Då får du rett og slett fylle på me noe hokkuspokkus i rævva :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste velassorterte undertøysforretninger har "rumpeinnlegg" eller "rumpetruser" i disse dager, kan være verdt å sjekke ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste velassorterte undertøysforretninger har "rumpeinnlegg" eller "rumpetruser" i disse dager, kan være verdt å sjekke ut?

Har du no link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bukser, uavhengig om det er olabukser eller joggebukser, så er bukserumpa så langt nede hvis dere skjønner. ser ut som jeg holder på å miste buksene.

Noen tips?

 

Sjekk ut salsa jeans, rumpeløftebuksene!

Venninna mi lovpriser denne buksa, og hun får fantastisk spretten rumpe av den!

Skal selv kjøpe meg slike når jeg har født bebisen og kommet meg ned i matchvekt igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bukser, uavhengig om det er olabukser eller joggebukser, så er bukserumpa så langt nede hvis dere skjønner. ser ut som jeg holder på å miste buksene.

Noen tips?

 

Sjekk ut salsa jeans, rumpeløftebuksene!

Venninna mi lovpriser denne buksa, og hun får fantastisk spretten rumpe av den!

Skal selv kjøpe meg slike når jeg har født bebisen og kommet meg ned i matchvekt igjen:-)

Hvilke butikker får man kjøpt de i?

Syns det er vanskelig å kjøpe bukser på nett.

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste velassorterte undertøysforretninger har "rumpeinnlegg" eller "rumpetruser" i disse dager, kan være verdt å sjekke ut?

Gjør ikke rompeinnlegg bare sånn at rompa blir strammere? Jeg vil at den skal bli større så ikke buksene henger så fælt.

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et råd med en kollega ang dette, om BELTE!!! Hadde helt glemt det, men det funker! Buksene sitter over rumpesprekken og fint i rumpa. Eneste er å prøve ut gensere som sitter fint over uten å virke flatterende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en kjempefint bukse fra lindex som sikkert hadde vært noe for deg. jeans-stretch med glidelås på siden og knapper over ene hoften. Høy i livet så magen holdes inne, men stram over baken. Og den videre seg litt ut over magen ved første bruk, kanskje 5cm, å det er greit å være obs på om man prøver den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...