Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Hvorfor er det noen foreldre som velger å kalle barna for prins eller prinsesse? De fleste av oss har ikke blått blod i årene, og de aller fleste innehar heller ikke en kongelig tittel. Syns det er i overkant sukkersøtt og referere til barna som prinsen og prinsessen. Hva er deres meninger?
me_87 Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Igår bestillte jeg genser som det står prince på,å idag hengte jeg opp veggord som det står " her sover prinsen" ,så jeg er definivt en av de du snakker om å kalle han for lille prinsen min er jo bare ett av mange kjælenavn som foreldre bruker på barnet sitt,ser ikke at det skal være verre enn alle andre sukkersøte kjælenavn.
Ennai Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg liker det ikke og blir passe frustrert når folk sier det om og om igjen om min sønn.. er mye det du sier: han er ikke kongelig. synes disse "kosenavnene" blir for kleine rett og slett. selvfølgelig er gutten min det mest dyrebare i mitt liv, men han er fremdeles ikke kongelig! Men hva andre kaller SINE barn bryr meg midt i rattata;-)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. oktober 2012 #5 Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Fordi jeg er dronningen her i heimen, og da er hun prinsessen. Endret 19. oktober 2012 av Juliea - kukløsklan
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #7 Skrevet 19. oktober 2012 Å herreguuuud! Alt man skal henge seg opp i altsÅ. La nÅ folk kalle barna sine hva de vil!!!!! Reagerer mer pÅ foreldrene som kaller barna for drittunger o.l.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #8 Skrevet 19. oktober 2012 Ja må da være bedre at folk kaller barnet for prins/prinsesser istedenfor drittunge,krapyl osv.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #9 Skrevet 19. oktober 2012 fordi hun ER min prinsesse!:-) makan hva folk skal mene om alt... hoho...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #10 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg har tusen kosenavn på gutten min. Skatten min, lille venn, elsklingen, gooingen, klumpen min og også noen ganger prinsen min. Gutten min er verken en klump eller en prins i ordets rette forstand. Jeg synes alle ord som blir brukt som kose ord om ungene sine er positivt jeg. Jeg har gode barndomsminner om hva min mamma kalte meg. At ikke du heller bruker energien din der den trengs.
holahopp Skrevet 19. oktober 2012 #11 Skrevet 19. oktober 2012 da jeg fikk gratulasjoner med min lille prins så grøsser jeg.. Syns ikke det er noe å bruke på de små...liker veldig godt skatten min, godklumpen, goingen, elsklingen osv men ikke prins og prinsesse. Hvorfor må det stå prins på så mange fine søte små klær? Jeg klarte ikke å kjøpe de...hehe så helt enig hi
*Miss Flua* Skrevet 19. oktober 2012 #13 Skrevet 19. oktober 2012 Folk må da få kalle ungen sin hva de vil Når mini ble født ringte jeg mamma etterhvert og fortalte navnet.. Fortalte han var min prins William haha det ble jo bare teit, og ho trodde ikke på meg. "Nei, men asså han skal hete William!". Nå kaller jeg han stort sett for skatten min
me_87 Skrevet 19. oktober 2012 #14 Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Fordi det er mange som kjøper de klærene ganske enkelt og greit Endret 19. oktober 2012 av me_87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå