Gå til innhold

For deg som vil vite kjønn.


Lonie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette MÅ jeg bare hive meg pÅ, om du har anledning Å se litt pÅ meg ogsÅ.

 

Første dag av siste mens. 30.august. Kom pÅ formiddagen om jeg ikke husker helt feil (før 1200)

 

PÅ forhÅnd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette MÅ jeg bare hive meg pÅ, om du har anledning Å se litt pÅ meg ogsÅ.

 

Første dag av siste mens. 30.august. Kom pÅ formiddagen om jeg ikke husker helt feil (før 1200)

 

PÅ forhÅnd takk!

 

Er ikke helt sikker, men tror du fÅr en jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette MÅ jeg bare hive meg pÅ, om du har anledning Å se litt pÅ meg ogsÅ.

 

Første dag av siste mens. 30.august. Kom pÅ formiddagen om jeg ikke husker helt feil (før 1200)

 

PÅ forhÅnd takk!

 

Er ikke helt sikker, men tror du fÅr en jente :)

 

Takk for svar, skal holde deg oppdattert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske sikker på at du får en jente :)

 

Synd jeg ikke får svar på det før om ca 4,5 mnd siden samboern ikke vil vite...:P men han er sikker på at det er jente...siden han er elektriker og elektrikere får jenter...er visst "forsket" på det :P haha, morroklumpen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at du får en jente :)

 

Synd jeg ikke får svar på det før om ca 4,5 mnd siden samboern ikke vil vite... :P men han er sikker på at det er jente...siden han er elektriker og elektrikere får jenter...er visst "forsket" på det :P haha, morroklumpen!!

 

Hva slags forskning er det, finnes det noe om den på nettet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at du får en jente :)

 

Synd jeg ikke får svar på det før om ca 4,5 mnd siden samboern ikke vil vite... :P men han er sikker på at det er jente...siden han er elektriker og elektrikere får jenter...er visst "forsket" på det :P haha, morroklumpen!!

 

Hva slags forskning er det, finnes det noe om den på nettet? :)

 

Hehe, nei det er nok bare noe han innbiller seg siden kollegaene hans får jenter ;) men han påsto at det var fordi de jobbet med "spenning" :P jaja, tiden får vise hva det blir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å prøve på meg oxo. Første dag i siste mens var 24 juni litt utpå eftan. Jeg skal på UL den 29 okt,men både legen og jeg føler det samme om hva slags kjønn,så blir spennende å se om du mener det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å prøve på meg oxo. Første dag i siste mens var 24 juni litt utpå eftan. Jeg skal på UL den 29 okt,men både legen og jeg føler det samme om hva slags kjønn,så blir spennende å se om du mener det samme.

 

Tror du det var før eller etter kl. 18?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har følt det blir en gutt,men ønsker meg jente. Sist jeg var hos legen og han hørte hjertelyden sa han at jeg fikk en gutt. Jeg er sikker på at min siste mens var 24 mai,men legen mener det er umulig etter å ha sett på UL,han mener jeg må ha hatt mens siste gang den 24 juni. I mitt hode er det ikke mulig og få så mye symptomer føre en er gravid,så noe er rart om jeg tar feil dato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,og det er det jeg selv føler oxo. Så skal blir spennende på Ul den 29 ,se hva de sier der. Men kan man virkelig ta feil av en mnd og få symptomer egentlig føre man er gravid da? I såfall om legen har rett fant jeg det ut ved test hos legen da jeg var kun en uke på vei,og det er litt rart det oxo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig med deg i. Og dersom du ikke har hatt noen blødning i tillegg til symptomer, tror jeg det er svært utenkelig å konkludere med at du hadde mens 24.juni.

 

Man kan jo heller ikke være helt sikker på at ultralyd alltid måler rett termin, selv fødte jeg 16 dager før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lokke, da er SA et faktum, så da får jeg dessverre ikke gitt deg noen fasit på det du fikk opp... Men takk allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lokke, da er SA et faktum, så da får jeg dessverre ikke gitt deg noen fasit på det du fikk opp... Men takk allikevel!

 

Det var utrolig leit å høre :( Får håpe det går bedre neste gang. Kan kanskje se litt på deg en dag, dersom du har lyst til å forsøke en ny graviditet. Hvis du sender meg fødselsdatoen din, og året du er født i min innboks, skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ser du på meg? Er dessverre flere uker til OUL :(

 

 

22062012 var starten på siste mens, kom i 23 tiden på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Dere som er nyskjerring på kjønn, kan gjerne sende mail på innboksen, eller svare her.

Jeg lurer veldig nå når det nærmer seg slutten :)

 

Jeg har en gutt fra før, jeg er 35+1 og vet ikke hva som gjemmer seg i magen denne gangen :)

 

Født:14.10.91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...