Gå til innhold

For deg som vil vite kjønn.


Lonie

Anbefalte innlegg

Heei :D Første dag me mens 13. Sep på kvelden i 23tiden.. Termin 27.06.2013.. Håper du kan prøve å se på meg også :D

 

Tror du får en liten gutt :) Fint om du sier fra når du har vært på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende. Jeg prøver. Siste mens 4. august på kvelden (ca kl 19-21).

 

Hei :) Jeg beklager, men jeg tror jeg har sett feil. Jeg tror du venter en jente isteden. Når skal du på ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se på meg please?:)

 

Jeg er født 040286 og mannen 110982... Får vi et tredje barn og når og hva blir kjønn? Ordner alt seg med oss og alt? Dette vil jeg så gjerne vite:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende. Jeg prøver. Siste mens 4. august på kvelden (ca kl 19-21).

 

Hei :) Jeg beklager, men jeg tror jeg har sett feil. Jeg tror du venter en jente isteden. Når skal du på ultralyd?

 

Jeg skal på UL 5. desember. Blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dette virker spennende. Vil gjerne prøve:) Første dag i siste mens er sannsynligvis 2. august, og det var mellom 14 og 16 en gang...tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dette virker spennende. Vil gjerne prøve:) Første dag i siste mens er sannsynligvis 2. august, og det var mellom 14 og 16 en gang...tror jeg...

 

Hvis dag og tidspunkt er riktig, venter du sannsynligvis en gutt :) Hyggelig om du sier ifra etter ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heei :D Første dag me mens 13. Sep på kvelden i 23tiden.. Termin 27.06.2013.. Håper du kan prøve å se på meg også :D

 

Tror du får en liten gutt :) Fint om du sier fra når du har vært på ultralyd.

 

Så spennende !! :D det skal jeg gjøre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dette virker spennende. Vil gjerne prøve:) Første dag i siste mens er sannsynligvis 2. august, og det var mellom 14 og 16 en gang...tror jeg...
Hvis dag og tidspunkt er riktig, venter du sannsynligvis en gutt :) Hyggelig om du sier ifra etter ultralyd.

 

Om det var 1. august som var første dag i siste mens, blir det annet resultat da? Tidspunktet er jeg ganske sikker på...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) kan du se kjønn?

Første dag i sist men var 23.09 ca kl. 11 på formiddagen.

 

Jeg er ganske sikker på at du får en jente :) Hyggelig om du gir meg beskjed etter ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jentefølelse selv også. Har både gutt og jente fra før så dette blir en bonus uansett. Skal gi tilbakemelding etter ul om en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vil du teste meg?

Siste mens 1/7. Husker ikke helt når jeg fikk den, men tror det var på ettermiddagen.

 

Tror du får en gutt :) Men er ikke helt sikker, da du ikke har eksakt tidspunkt på mens.

 

UL viser jente:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er nå 14 uker på vei, og vet enda ikke når tid vi skal på ultralyd. Er veldig nysgjerrig på hvilket kjønn vi venter, og håper du/dere har svaret.

 

Er født 05.03.93. Min første mens.dag før befrukting var 16.08.12. Mener den kom på ettermiddagen.

 

Anonym poster: f86d31eda081c3357003565f0f7f219b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva får jeg?

 

Anonym poster: 3e76012f67f5e1aa9e88200c39b73489

 

Tror du får en gutt :) Fint hvis du gir meg en tilbakemelding etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Klarer du denne? - IVF

 

13.02.2012 - kl.08-09: setter første sprøyte med hormonbehandling

24.02.2012 - kl.08-09: setter siste sprøyte med hormonbehandling

26.02.2012 - kl.2230: setter EL-sprøyte (eggløsningssprøyte)

28.02.2012 - kl.1030: egguttak - får ut 7 egg

01.03.2012 - kl.1100: får tilbakeført 2 egg

13.03.2012 - tester positivt!! :) (på min bursdag!)

 

Gravid med lillegull i magen og forventet ankomst er om 18 dager.....og vi har ikke villet vite kjønn :)

 

Men, vet du? ;)

 

Har du alikevel første mensdag før IVF-forsøket? :)

 

Tjaaa....ting blir jo litt kimset med i denne prosessen og jeg må gå på p-pillen i forkant av forsøket, så alt blir jo timet slik at klinikken får dette til å passe inn ifht til dager, lengde m.m.

Men, når det er sagt - om en regner mensen fra en beynner å blø (litt eller mye), så skal ikke jeg beynne å stikke før jeg blør ordentlig (om du forstår meg rett), men her kan vi godt si at mensen nok kom 12.feb på ettermiddag/kveld og grunnet oppstart ifht til klokkeslett m.m, så stakk ikke jeg før morgenen 13.feb...

 

Litt innviklet dette og en tanke mekanisk, så jeg forstår om det ikke er lett :)

 

Tror nok du venter en liten gutt :) Hyggelig om du gir meg en tilbakemelding etter UL.

 

Da har jeg født en vakker prinsesse!!! Etter to gutter og troen på en gutt nr.3, så har ikke det gått opp for meg enda.... Total lykke!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Klarer du denne? - IVF

 

13.02.2012 - kl.08-09: setter første sprøyte med hormonbehandling

24.02.2012 - kl.08-09: setter siste sprøyte med hormonbehandling

26.02.2012 - kl.2230: setter EL-sprøyte (eggløsningssprøyte)

28.02.2012 - kl.1030: egguttak - får ut 7 egg

01.03.2012 - kl.1100: får tilbakeført 2 egg

13.03.2012 - tester positivt!! :) (på min bursdag!)

 

Gravid med lillegull i magen og forventet ankomst er om 18 dager.....og vi har ikke villet vite kjønn :)

 

Men, vet du? ;)

 

Har du alikevel første mensdag før IVF-forsøket? :)

 

Tjaaa....ting blir jo litt kimset med i denne prosessen og jeg må gå på p-pillen i forkant av forsøket, så alt blir jo timet slik at klinikken får dette til å passe inn ifht til dager, lengde m.m.

Men, når det er sagt - om en regner mensen fra en beynner å blø (litt eller mye), så skal ikke jeg beynne å stikke før jeg blør ordentlig (om du forstår meg rett), men her kan vi godt si at mensen nok kom 12.feb på ettermiddag/kveld og grunnet oppstart ifht til klokkeslett m.m, så stakk ikke jeg før morgenen 13.feb...

 

Litt innviklet dette og en tanke mekanisk, så jeg forstår om det ikke er lett :)

 

Tror nok du venter en liten gutt :) Hyggelig om du gir meg en tilbakemelding etter UL.

 

Da har jeg født en vakker prinsesse!!! Etter to gutter og troen på en gutt nr.3, så har ikke det gått opp for meg enda.... Total lykke!!!!!!

 

Hei :) Gratulerer med en liten jente. Jeg er lei meg for at jeg ikke ga deg riktig resultat, men nøyaktig klokkeslett er ganske avgjørende. Og som du selv sier, kan det være vanskelig i en slik prosess.

 

Nyt barselstiden videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Och vad tror du om mig? Sista mens 20/9, började på eftermiddagen.

 

Jeg tror du får en liten jente :) Hyggelig om du gir beskjed etter at du har vært på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 juli rundt 2300 termin 27 april

 

Tror du får en jente :) Hyggelig hvis du gir beskjed etter UL.

Det skal jeg gjøre :)

her skjulte det seg en liten gutt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 juli rundt 2300 termin 27 april

 

Tror du får en jente :) Hyggelig hvis du gir beskjed etter UL.

Det skal jeg gjøre :)

her skjulte det seg en liten gutt.

 

Gratulerer med liten gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva tror du om meg?

 

siste mens 6/9. mener å huske den kom på ettermiddagen.

 

Ganske sikker på at du får en jente :)

 

woho, det er jeg det føler på meg også!:) tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...