Gå til innhold

Julegave til søsken og svogere- gi som par?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså kan vi gi en gave felles til begge ?

Broder er godt gift mens svigerinnen er samboer og d går nok mot mann og kone der og. Kan vi ikke da gi en gave til hvert par?

Og hvor mye bruker dere å gi??

Jeg synes at 500kr pr snute blir for mye.. Dvs 1000kr pr par..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke mest naturlig å gi ti de som par da? det gjør vi ihvertfall.. ca 600 på ett par.

Skrevet

Ja rundt den summen vi tenkte. Har ikke noen gode gavetips??:)

Skrevet

Hehe, det var verre, syns det er kjempe vanskelig å finne på noe selv.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gir som regel til de sammen ja. Bruker ca 300 på hvert par. Mannen har 2 søsken, og de spleiser til oss med 150 fra hvert par, det er derfor vi er så kjipe, he if

Skrevet

Jeg og mannen har til sammen 9 søsken (og stesøsken, som går for det samme). To av dem har barn (to hver), der bruker vi 150-200 kr pr barn, pluss noe lite "symbolsk" til de voksne. Vinflaske, sjokolade eller noe. Til de som er etablerte par uten barn (4 par) bruker vi 4-600 kr pr par. Som regel får de en felles gave hvis ikke de har ønsket seg noe spesielt.

De tre yngste er studenter. To single og en i et relativt ferskt forhold. Der bruker vi 3-500 kr på hver. Ingenting til evt partner før de har vært sammen i minimum ett år, eller bor sammen.

Skrevet

Vi kjøper stort sett til hver person, men vi har kun et søsken hver med hver sin samboer, så det er uansett ikke så mange. Noen ganger har de ønsket seg noe felles og da har de fått det. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å få gave felles med mannen fra min søster/svoger.

Skrevet

Vi kjøper stort sett til hver person, men vi har kun et søsken hver med hver sin samboer, så det er uansett ikke så mange. Noen ganger har de ønsket seg noe felles og da har de fått det. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å få gave felles med mannen fra min søster/svoger.

Skrevet

Mannen min har 5 søsken, så her gir vi til par ja... Skulle vi gitt til hver enkelt så hadde vi blitt ruinert :D

Skrevet

Hvis de ønsker seg noe felles gir vi det, ellers får de til hver.

Gavene våre ligger på 300,- pr pers + kalender med bilder av ungene (ingen av våre søstre har egne barn). Så totalt 750,- pr par.

Skrevet

Jeg gir sammen til bror og svigerinne. Dette fordi de nesten allid ønsker seg noe sammen til huset eller hytta. Gir for mellom 1000 og 1500 kr.

Skrevet

Vi veksler mellom å gi separat eller til par alt etter hva vi finner og hva de evt. trenger eller ønsker seg. Sliter vi med å komme på noe så gir vi som regel felles gave da det er enklere. Bruker 100,- til 400,- per person, det varierer litt med om vi har noe kontakt med dem, om de har mange barn (som da blir prioritert) og hva vi finner. Også blir det gjerne en ekstra oppmerksomhet til de som har stilt opp litt ekstra for oss når det har vært noe spesielt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...