Gå til innhold

Skriver menn mye sms om de er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder litt på med en mann.. Vi har ikke kjent hverandre så veldig lenge.. jeg er av sms typen. synes det er en ok måte å "pjatte" med folk på..

Han kan sende et par sms, men så slutter han å svare.. Så er det som regel jeg som må sende en ny sms feks neste dag igjen..

dårlig tegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som om du maser ganske mye? Slutt å sende masse tekstmeldinger hver eneste dag, så kanskje han får tid til å savne deg litt ;) Hvis du bare holder fred i 2-3 dager så ringer han deg sikkert og inviterer deg ut.

Skrevet

Ja, jeg er nok litt masete ;) Tenkte faktisk at jeg skulle prøve å ikke sende noen sms i helgen, så ser jeg jo om han tar kontakt..

Skrevet

Kommer helt an på mannen og, min svarer ikke alltid, men synes det er greit at jeg sender. Men mener at om du er typen som sender mange mld kan du sende en mld med ; hei, veit jeg sender mye mld, så forventer ikke svar på alle ;-) Så ser du hvordan det han svarer. Men la han bruke tid på å svare.

Skrevet

Min erfaring fra meg selv og venner er at de aller fleste menn syns det er kjedelig å skrive sms eller chatte stadig vekk om alt og ingenting.

Jeg har ei venninne som er veldig intens på det der og får panikk når ikke typen hun dater svarer med en gang. Hun vurderte også å droppe en fyr fordi han var kjedelig på chatten! Jeg tror rett og slett hun skremmer vekk mange ved å være så pågående. Og alvorlig talt... Hvor interessant er det egentlig å sende en masse sms hver eneste dag? Om hva da? Status for livet forandrer seg liksom ikke stort fra en dag til en annen.

Skrevet

Det er nok individuelt, men generelt tror jeg menn er dårligere på å svare på sms enn kvinner ja. Så det trenger jo ikke nødvendigvis å bety at han ikke er interessert.

Mannen min f eks er helt håpløs; hvis jeg sender en sms med 3 spørsmål får jeg først ikke noe svar, så jeg sender en ny noen timer senere - enda litt senere får jeg svar der han enten bare stiller et nytt spørsmål (som ikke hadde noe med det jeg spurte om å gjøre), eller bare svarer på en av tingene. Ekstremt frustrerende... :-P

Skrevet

Jeg tror det der varierer fra person til person.

Har vært borti både de som sender maaange sms og de som nesten ikke gjør det, så det er håpløst å gjette seg fram til noe ;)

Men generelt så føler hvertfall jeg at de fleste menn tar kontakt på en eller annen måte om de er interessert, om det så er å ringe, maile, chatte på msn/facebook, sende sms eller komme innom ;)

MEN, finnes klart unntak her og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...