Gå til innhold

Hender det at dere dupper av når barna ser barnetv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dupper ikke, jeg bare våkner plutselig :P vært usigelig ettermiddagstrøtt i det siste...

Skrevet

ja, eller nesten i allefall. det er stort sett eneste gangen i løpet av en hel dag hvor vi sitter i ro i sofaen. og da blir jeg akutt trøtt ;)

Skrevet

Min 3 1/2 åring er ikke interessert i barnetv - dessverre! Jeg sovner derimot når jeg er inne hos han for å si natta...

Skrevet

Ja, dessverre så har barna mine skjønt at jeg ikke følger med så de skrur ned lyden litt og sitter musestille mens jeg sover. Jeg våkner jo ikke magisk når barnetv slutter så det hender seg det blir lange barnetv stunder.

Skrevet

Nei, klarer ikke sove på "dagtid" jeg. Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har sovnet på sofaen i mitt 38 år lange liv, det skjer ikke, heller ikke i bil e.l. Jeg sover bare i sengen...

Skrevet

Det skjedde vel et par ganger mens jeg var gravid, men gjør det aldri ellers nei, iallefall ikke nå med baby og ei på 3!

Gjest Gullguttene
Skrevet

Det har skjedd en gang eller to i helga hvis jeg har vært skikkelig trøtt. Men ikke under barnetv på ettermiddagen.

Skrevet

Ikke noe som skjer ofte, men det har skjedd ja.. Er jo såå godt å slappe av litt på sofaen etter en slitsom dag og så plutselig lukker øynene seg ;)

Skrevet

Som regel hver gang om jeg setter meg ned i de tider :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...