Gå til innhold

10 åringer som ser Twilight filmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta var invitert på film og pizza kveld til en venninne i dag og forteller at de skal se Twilight. Jeg har ikke sett filmen men sambo har og den er visst ganske voldelig. Jeg snakket med mammae til der de skulle og spurte om det stemte og hun sa at hun visste ikke hviken film det ble. Jeg sa at jeg ikke syns filmen var helt passende...kanskje de hadde noen andre? Joda...de skulle se på det. Nå kommer hun hjem i dag og er kjempelei seg for nå var hun ikke invitert mer for de skulle se Twilight.

Er det vi som er kjipe her eller...? Hadde jeg invitert til filmkveld og en av de andre mammaene hadde sagt hun ikke likte filmen jeg skulle vise hadde jeg faktisk vist en annen film......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke twilight-filmene er noe 10-åringer, men jeg har skjønt at 10-åringer har en tendens til å synes at det er noe for dem :)

Skrevet

Her har 10åringen hatt film kveld hvor vi har sett to av tre twilightfilmer. Filmen er ikke voldelig,det er en vampyrfilm,eventyr og ungdomsforelskelse. Spurte foreldrene først pga at det er 11års grense men ingen hadde noen invendinger.

Skrevet

Og for å svare på spørsmålet da: jeg hadde bare funnet en annen film... vet alleandre foreldrene hvilken film de skal se?

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Twilight er jo bare 11 års grense på da, så ja..du var litt kjip der. Syns litt synd på datteren din :/

Skrevet

Twiligth er jo ikke akkurat det verste og se, er jo mest ei kjærlighetshistorie...

Jeg hadde nok latt jentungen min sett den hvis hun var så gammel (hvis det da er førstefilmen det er snakk om), derimot the hungergame hadde hun ikke fått se

Skrevet

Ja den syntes jeg nok var litt kjip. Hadde den hatt 15 årsgrense så. Men det er 11 og når hun nå ikke er invitert så er du litt kjip..

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Twiligth er jo ikke akkurat det verste og se, er jo mest ei kjærlighetshistorie...

Jeg hadde nok latt jentungen min sett den hvis hun var så gammel (hvis det da er førstefilmen det er snakk om), derimot the hungergame hadde hun ikke fått se

Ja helt enig, hunger games hadde aldri kommet på tale her hos oss heller..

Skrevet

Det var den nyeste filmen de skulle se...jeg aner ikke hvordan de er for jeg syns vampyr filmer er rimelig tragiske. Ja vi er sikkert kjipe men jeg mener likevel at dersom jeg hadde invitert et barn her og foreldrene ikke likte filmen vi skulle se så hadde jeg tatt en annen i stede for å si til barnet at nei da får du ikke komme likevel.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Det var den nyeste filmen de skulle se...jeg aner ikke hvordan de er for jeg syns vampyr filmer er rimelig tragiske. Ja vi er sikkert kjipe men jeg mener likevel at dersom jeg hadde invitert et barn her og foreldrene ikke likte filmen vi skulle se så hadde jeg tatt en annen i stede for å si til barnet at nei da får du ikke komme likevel.

Nå hadde de jo planlagt å se den filmen da, om det var flere som skulle se så skjønner jeg at de velger å ikke bytte film. De filmene er ikke skumle..tragisk kan hende, men det er det som er "in" nå. Det blir som at jeg sier til datteren min at hun ikke får ha barbie for vi mener at barbie er tragisk. Skjønner? Jentene hadde sikkert gledet seg voldsomt :)jeg hadde nok ikke skuffet datteren min.. de siste harry potter filmene er jo skumlere enn twilight filmene

Skrevet

Twiligth (eller hvordan det skrives) er en kjærlighets historie, for en veldig lettskremt 10 åring kan vel det bli skummelt i slutten på de filmene.

Sistefilmen har mer spenning i seg en at det er skummelt.

Hele greie kan vel strengt tatt minne om en veldig modernisert Romie og Julie etter min mening. Jeg synes filmene har grei fremføring og på en måte ei fin historie (bortsett fra at vampyrer glitrer ikke :P )

Som Mine sier, så er også Harry Potter mye skumlere i de siste filmene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...