Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg skal servere den klokken 14 i morgen. Blir den ekkel om jeg lager den i kveld? Gressløk eller ikke?
petite fleur Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Eggerøre lager jeg alltid så nær servering som mulig, men det er fordi min blir alltid så vannete når den står ei stund. Definitivt ja til gressløk!
Regina Phalange Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg ville ventet til rett før servering, det tar jo kun noen få minutter. Ja til gressløk og tipser om å ha i en skvett fløte per egg. Blir fyldig og rund smak på eggerøren :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå