Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Hva er det dummeste du har sagt/gjort? Ønsker å hØre historier der dere har tråkket skikkelig i salaten. Trenger å hØre det fordi jeg stadig vekk dummer meg ut, håper jeg ikke er den eneste i verden. Og i en alder av 36 har jeg ennå virkelig ikke lært å le av meg selv..men plager meg selv med episodene i evigheter etterpå!
Gjest overlord Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Var i et festlig lag. Fortalte en morsom historie om ei dame. Nevnte ikke navn, men fortalte en ganske detaljert historie som var veldig festlig. Noen lo, mens andre ble rare og stive i maska. Viste seg etterpå at dama jeg fortalte om var søsteren til den ene mannen, og at et par andre også kjente igjen dama og koblet at det var søsteren til denne mannen. Uff!
Tingenes Herre Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 I går sa jeg til en kollega mens jeg stirret på en boligannonse: Jammen får man mye for pengene i Asker...haha, det er fordi det er så langt ute at ingen vil bo der! Bare for senere å komme på at hun bor i Asker. Sånne ting sier og gjør jeg hele tiden, kan komme med tusen eksempler. Men jeg ler av det, da. Livet er for kort til å angre eller gremmes!!
☆☆☆ Skrevet 19. oktober 2012 #4 Skrevet 19. oktober 2012 Seier stadig ting andre reagerar på, prøvar å ikkje tenke for mykje på det..
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2012 #5 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg er nr.1 til å si sånne ting. Mener aldri noe vondt, men det kommer ut helt feil.. Eks sa jeg til naboene på rett under 30 og over 40 år at jeg synes det er best å få barn unge så man får være med på mest mulig. De hadde akkurat fått smått. Mannen poengterte tom at han ble truffet av den.. Kalte bestevenninna mi for bolla, hun er ikke slank. Dette var i ungdomsåra men alikevel. Kan også misforstå spm og gi en lang forklaring på noe helt urelevant. Hører dårlig og glemmer det folk sier før de har snakket ferdig. Akkurat nå skulle jeg lage grøt til storesøster og spurte 3-4 ganger om hun skulle ha sukker på for jeg fikk ikke med meg svaret Slik fører til en del flauser kan du si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå