Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Har noen av dere opplevd å få eggløsnings lignende slim etter å ha hatt eggløsning og dere har senere testet positivt? Tror jeg hadde eggløsning ca 13.oktober (jeg har noenlunde stabile sykluser på 26,27,28 dager) hadde eggløsningsslim den 12.oktober og mye vandig slim. Siden det har jeg hatt mye vandig utflod og litt eggløsning slim (som ikke er så strekkbart som det jeg hadde 12.oktober)+ øm livmor fra rundt eggløsning. Tok en eggløsningstest i dag men den var negativ. Er litt tidlig å teste enda da jeg bare er ca. 7 dpo. Vet at det går an å få to runder med el slim når kroppen ikke har klart å ha eggløsning, men har dere fått det og vært gravide? (litt rotete innlegg;))
Tredjemann på vei :D Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Du mener om det går an å ha eggløsning etter at du er blitt gravid? Nei, det mener jeg bestemt at det ikke gjør Men du kan jo ha blitt gravid uansett, men at det "slimet" som er kommet etterpå ikke skyldes eggløsning.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 Den mnd jeg fikk positiv test hadde jeg betraktelig mer utflod rundt eggløsning en det jeg normalt har pleid å hatt. Om det er tilfeldig eller ikke vet ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå