Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Om du som kvinne hadde truffet en mann flere ganger, og det etterhvert ble sex inn i bildet, finner ut at han er gift og venter sitt andre barn, ville du sagt ifra til kona? Og på hvilken måte? Jeg traff en for et år siden, jeg fant ikke ut noe inntil jeg googlet litt etternavn og fant ut forskjellig på facebook, at han både er gift og to barn. Han ville nemlig ikke ha med meg hjem, og jeg da fikk mistanker... (Mulig jeg er ganske mistenksom). Han la seg flat, og vi kuttet kontakta. I sommer tok han igjen kontakta og spurte om jeg var sur, og om jeg ikke ville treffe han igjen. Han var alene i sommer, så var bare og komme til han om jeg ville. Jeg reiste ikke til han da jeg ikke vil hjelpe til med utroskap. Men så titter jeg innom profilene til både han og kona, og stiller spörsmålet om å skulle si ifra? Hva ville dere valgt? För jeg blir halshugd så har tanken slått meg för.. Men det har alltid blitt stopp.... Om dere ville sagt ifra, hadde dere gjort det anonymt?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg ville ha sagt i fra. Jeg har selv fått vite om min daværende partner sitt utroskap av hans elskerinne. Det gjorde helt jævlig å få vite det. Først kunne jeg ikke tro det men så gav hun meg fakta som det viste seg at det var sant.. Noe han først benektet men etterhvert innrømmet. Hadde ikke hun kommet frem så hadde vi vært gift, og hvem vet? kanskje jeg ville innsett det men da hadde det vært vanskelig å gå ifra det.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 Uff, vanskelig. På en måte tenker jeg hun fortjener noe bedre. På den andre siden ville jeg vel ikke bidratt til å "ødelegge" en familie.... Finnes nok ingen fasitsvar.
håpefull<3 Skrevet 19. oktober 2012 #4 Skrevet 19. oktober 2012 jeg ville fortalt, siden jeg ville visst om det selv. Og selv om det er kjipt å høre så får hun i det minste muligheten til å velge selv om hun lar han bli eller gå...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #5 Skrevet 19. oktober 2012 Hadde holdt kjeft. Jeg synes det er litt ondskapsfullt gjort å si ifra. Det er mulig du bare vil hennes eget beste, men det er ikke sikkert at det er det.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #6 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg ville sagt ifra. Jeg ville møtte henne, ansikt til ansikt, og vært ærlig med henne. Det trenger jo ikke ødelegge en familie, det kan gå begge veier. Kanskje mannen vil slutte å være utro, og heller satse på familien. Men selvfølgelig, det kan være kona også vil forlate han. Hun fortjener uansett å vite det, mener jeg. Er han utro med deg, kan han være det med andre kvinner også. Får kona vite det, kan hun velge selv om hun vil leve med en slik mann.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #7 Skrevet 19. oktober 2012 Om du som kvinne hadde truffet en mann flere ganger, og det etterhvert ble sex inn i bildet, finner ut at han er gift og venter sitt andre barn, ville du sagt ifra til kona? Og på hvilken måte? Jeg traff en for et år siden, jeg fant ikke ut noe inntil jeg googlet litt etternavn og fant ut forskjellig på facebook, at han både er gift og to barn. Han ville nemlig ikke ha med meg hjem, og jeg da fikk mistanker... (Mulig jeg er ganske mistenksom). Han la seg flat, og vi kuttet kontakta. I sommer tok han igjen kontakta og spurte om jeg var sur, og om jeg ikke ville treffe han igjen. Han var alene i sommer, så var bare og komme til han om jeg ville. Jeg reiste ikke til han da jeg ikke vil hjelpe til med utroskap. Men så titter jeg innom profilene til både han og kona, og stiller spörsmålet om å skulle si ifra? Hva ville dere valgt? För jeg blir halshugd så har tanken slått meg för.. Men det har alltid blitt stopp.... Om dere ville sagt ifra, hadde dere gjort det anonymt? Uff, føler veldig medlidenhet for deg :/ ikke noe artig å finne en person, å gjøre det som blir gjort uten å vite at han har kone og barn Å ufrivillig "bidra" i utroskap. Hadde det vert meg hadde jeg vert så FLY forbanna på han. Skriver fordi jeg på en måte forstår deg, uten å være noe i nærheten på så etablert person da. Han sa han hadde slått opp med kjæresten, men jeg nektet fortsatt å gjøre det. Våknet av at han peiset på midt på natta Jeg sa til han at han fikk så og så lang tid til å fortelle dette til kjæresten. Han løy og sa han hadde fortalt det, men jeg gav beskjed selv også. Ble ikke trodd (da dette var kristne folk) og sendte hele loggen til henne! Å da ble det fort brudd på den siden også. Men her var det jo ikke et ektepar eller barn inni bildet men jeg tror jeg ville gitt beskjed at dette kom til å komme frem gjennom deg eller at han måtte si det selv! Uansett lykke til!
pouse Skrevet 19. oktober 2012 #8 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg hadde sagt fra! Kanskje vært anonym ja...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #9 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg hadde også sagt fra anonymt. Hvis hun krevde bevis hadde jeg villet planlegge hva jeg skulle si på forhånd uten å røpe hvem jeg var. Men det hadde nok kommet frem etterhvert uansett.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 19. oktober 2012 #11 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg hadde sagt ifra. Synes hun bør få ta valget selv om hun vil være sammen med utro drittsekk!
Hybelkanina Skrevet 19. oktober 2012 #12 Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Nei, jeg ville faktisk ikke sagt noe. Du får det ikke noe bedre av at hun får det vondt. Men hvis jeg var deg og han hadde kontaktet meg igjen så ville jeg bedt ham slutte å ta kontakt og sagt at jeg vil si det til henne hvis han ikke heretter slutter å kontakte meg. Endret 19. oktober 2012 av Zebrah
Cat_Woman Skrevet 19. oktober 2012 #13 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg hadde sagt ifra. Du er sannsynligvis ikke den eneste han har vært/kommer til å være utro med. Jeg mener at hun selv burde få velge om hun vil fortsette å leve med en utro mann eller ikke. Hvis min mann var utro hadde jeg villet vite det.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. oktober 2012 #14 Skrevet 19. oktober 2012 Problemet er at sjansen for at du ikke blir trodd er veldig stor, hvertfall om du sier ifra anonymt.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 19. oktober 2012 #15 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg ville sagt til ham at han fikk si fra og om han ikke gjorde det så ville jeg sagt fra, og ikke anonymt. Så er det opp til henne å bestemme om hun vil tro på det, om hun vil bli, om hun vil dra eller hva hun vil gjøre. Men jeg mener at hun må få vite sannheten slik at hun kan velge for seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå