Gå til innhold

hva finner man på i oslo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal til oslo med søsteren min i helgen. hva kan vi gjøre der? reiser i kveld, blir til søndag. vi skal sove på hotell og gå ut og spise. men hva annet kan vi gjøre? noe kult :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjemmer seg bort fra all folkemengden og bråket. hehe...

Utover det så er det ganske mye å finne på i Oslo, det kommer litt an på hva du tenker? Uteklubb?kino?teater? restaurant? osv.

Skrevet

shopping, show på teater, museum om dere liker det.. kaffebarsløving?

Skrevet

Turistvarianten?

Rusle på Operataket, ta en rusletur over brua fra Bjørvika til Annette Thommesen plass for å ta en titt på den"nye arkitekturen".

Spise lunsj på kafe celsius(god mat og peis) før eller etter litt shopping på Aker Brygge/ Karl Johan eller Steen & Strøm(alt i gangavstand).

Vigelandsparken er alltid vakker, og i guffent høstvær har man god unnskyldning for en latte, kakao e.l i hånden.

Skrevet

gjemmer seg bort fra all folkemengden og bråket. hehe...

Utover det så er det ganske mye å finne på i Oslo, det kommer litt an på hva du tenker? Uteklubb?kino?teater? restaurant? osv.

hehe, ja litt mer folk og bråk i oslo enn der jeg er fra :P tenkte teater/show, men fant ikke noe bra show. kanskje prøve en kino :) ja shopping blir det nok av :D

Skrevet

Jeg ville definitivt dratt på Mathallen! Drømmer om å dra dit :) Og Ikea er obligatorisk, nordlending som jeg er. Må alltid på Zara, Indiska og Home and Cottage. Har hæørt at Yayas er bra spisested :-)

Skrevet

Sjekk show på Latter kanskje? Anbefaler også yaya's på Aker brygge som hun over her :-) artig sted og billig mat

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Kan ikke fordra Yaya´s anbefaler Bølgen og Moi på Tjuvholmen. Men nå er det mitt andre hjem så vedig pro det.

Anbefaler BArouqe bar Bygdøy Alle og Soliis på Solliplass.

Oliva har gd atmosfære og ikke så dyrt. God vin og mat og super servide. Ligger Hegdehaugsveien og på Tjuvholmen (ved siden av Bølgen)

Ville tatt en tur til Løkka i morgen eller søndag. mange butikker er åpne der søndag på løkka. Så er det et kult bruktmarket i Birkelunden søndager.

Lørdag e r det også bra der. En del små supre butikker der som ikke er i kjede. Det er jo moro. Bra mat på Fontes (tapas) Sinnsykt god stemning på Ryes ;)

Mathallen er supert og utestedet Vulkan på andre siden er fullt av kjekke menn som ikke er unge yplinger på 20 men 30+ YAMMI ;)

Show på latter er bra. Vet ikke hva som går der for tiden, men sjekk ut.

Bare å spørre :)

Skrevet

takk for mange tips ! :)

haha, juliea :P dropper å sjekke ut de mannebeina dine altså, ellers får jeg vel gubben min på nakken ;) sjekka latter på nettet før vi dro, ingen bra show i våre øyne da... :/

Skrevet

Han som spiller på Sir Winston ikveld er utrolig flink, regner med han spiller imorgen også. Han spiller rundt om i landet, men det er ofte mye folk når han spiller da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...