Gå til innhold

Noen som trener til jillian michaels 30 day shred?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det? Hvor ofte skal du trene? Hver dag? Fortell om dine erfaringer :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde det for en stund siden.. trente vel hver dag, det er jo 30 day shred :P

Jeg sluttet fordi jeg ikke likte utviklingen, synes magen min ble større av alle de øvelsene,men jeg har ikke peiling på trening da.. mulig magen hadde blitt flatere etterhvert :P

Skrevet

Jeg har ikke prøvd selv, men vurderer å gjøre det så snart jeg kan begynne å trene skikkelig igjen etter fødsel.

Ei venninne gjorde det, og det var stor, synlig forskjell på henne fra før til etter.

Skrevet

Jeg trente til den da jeg var hjemme i permisjon og skulle ha bort de siste kiloene. Var veldig fornøyd og har tenkt til å bruke den igjen! men den har blitt borte i flyttekaos.. jeg trente ikke hver dag, men 4-5 ganger i uka. bare 20 min hver dag. anbefales!

Skrevet

Jeg brukte den i permisjonen, trente hver dag i 30 dager. :) Ble driiiit lei, men den var sabla effektiv for å få bort siste "dødvektrest". ;) Kombinert med et sunnere kosthold, såklart ;) Det sies at den skal være ganske effektiv ved bruk ca 4 ganger i uka også :)

Skrevet

den ligger på youtoube :)

ble glad når dere sier den er effektiv ved 4-5dager i uka :) for jeg har hoppet over noen dager nå.... hehe :D

Skrevet

Jeg trener til den og syns det er super trening. Blir skikkelig sliten, det tar ikke lang tid, jeg kan sette den på på kvelden og trene i stua, lurt for en alenemor!

Litt sånn americastyle, med smiling hele tiden, men det glemmer du kjapt når pulsen øker :)

Jeg vet om mange som har veldig gode resultater, som har gått ned flere cm. Jeg trener når det passer meg, minst to ganger i uka. Har ingen behov for å gå brått ned i vekt, men heller en varig og langsom endring!

Lykke til!

Skrevet

Er det denne man starter med? Hvor lenge skal man være på hver level da? Ser det er 3 eller 4? Hva er greia? Kan noen forklare litt mer? ;)
Skrevet

Jeg bruker den! :) Trente først hver dag, men synes det ble litt demotiverende. Nå bruker jeg den 3-4 ganger i uka, og synes det er mye bedre. gjør det når jeg har tid og krefter, og merker stor forskjell fra dag til dag, både på vekt og utholdenhet. :)

Skrevet

Er det denne man starter med? Hvor lenge skal man være på hver level da? Ser det er 3 eller 4? Hva er greia? Kan noen forklare litt mer? wink.png

Er 3 levler. level 1 i ti dager, level 2 i ti dager level 3 i ti dager.

Jeg har gjennomført den en gang, merket godt at jeg ble strammere her og der. Vet ikke om jeg gikk så mye ned, men strammet opp. Tenkte å begynne på igjen, men er ganske kjedelig i lengden med samme trening i ti dager, så tenker kanskje en dag level 1 neste 2 så 3. Litt variering..

Skrevet

Det funker, men husk å faktisk gjøre det ofte, gjerne seks dager i uka. Så skjer det ting:)

Skrevet

Kan man bare bruke de som ligger ute på youtube?

Skrevet

Jeg brukte den, men fikk skikkelig vondt i leggene så måtte ta en pause.. Men kjente at det funket i den uka jeg brukte den. Og så ble jeg gravid.. Men planen er å begynne å bruke den igjen når rugetiden er over :)

Skrevet

Jeg prøvde det for en stund siden.. trente vel hver dag, det er jo 30 day shred tongue.png

Jeg sluttet fordi jeg ikke likte utviklingen, synes magen min ble større av alle de øvelsene,men jeg har ikke peiling på trening da.. mulig magen hadde blitt flatere etterhvert tongue.png

Musklene (særlig på magen) blir opphovnet dersom man ikke har trent på en stund. Mange som føler man blir større før det går den rette veien ;)

Har selv kjempepositive erfaringer. Anbefales på det sterkeste :)

Kan forresten bestilles på play.com for under 50 kroner!

Skrevet

Jeg begynte på den i går. Fy fasan.. ser jo så lett ut. Men det er det IKKE. Så støl i dag at jeg tror jeg skal daue.. håper virkelig på gode resultater.

Skrevet

Det fungerer som bare det! Jeg har sikkert trent til de ulike levelene 100 ganger. Tar alle 3 i en økt av og til også. Men... det er jo veldig hva du gjør det til selv da. Lett å jukse når du trener foran tv'en alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...