Gå til innhold

Har sovet bort hele dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var SLITEN etter en natt alene med barna (4 mnd og 2,5 år). Overdriver ikke når jeg sier at jeg var oppe 20-25 ganger i natt. Så etter å ha levert eldste i bhg kl 10 skulle jeg bare ta meg en liten hvil med babyen... Og plutselig var klokken to! Vi har sover i over tre timer! Var jo deilig, men nå har jo hele dagen gått, og jeg må snart hente i bhg igjen... Ble ikke noen helgevask på meg i dag altså! (Får sette mannen i sving når han kommer utslitt hjem fra jobbreise, hehe..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det noen ganger :)! Har gjort det samme selv.

Med årene har jeg lært meg at kroppen rett og slett sier ifra, og at husvasken ikke går noen steder (dessverre). Det er viktigere å ta vare på kroppen sin, og i dag sa den klart i fra til deg at den trengte mer søvn! Flink var du som lyttet til den, hehe!

Men kjenner følelsen av dagen som bare har gått uten at man har fått gjort noe. Hvis det kan være til noe trøst, har jeg sittet rett opp og ned i sofaen i dag UTEN å sove, huset ser ut som en svinesti - og det eneste jeg har klart å gjøre i dag er å bære ut tallerkenen etter frokost. Og nei, jeg er ikke syk en gang... bare lat :)!

Skrevet

Hjelper vel ikke akkurat at det første jeg gjør når jeg står opp er å sette meg på dib :)

Skrevet

Jeg synes det er veldig fornuftig å hvile om man trenger det :D

Hviler rett som det er når barna er i bhg og på skolen jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...