Gå til innhold

Hva har/skal du trene i dag? Og når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du/skal du trene i dag?

Når har du/skal du trene i dag?

Jeg trenger motivasjon. Skulle helst ha trent styrke eller kondis, men føler ikke for noen av de i dag :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på senteret og ta en halvtime på ellipsemaskin og trene styrke på bryst og triceps. 39+4 i dag, så det får være bra nok:-) Drar nok om en liten time før jeg henter i bhg. Kom deg opp av sofaen. Om ikke du vil på gymmet, så ta deg iallefall en rask gåtur, så blir kroppen fornøyd etterpå, og du kan nyte fredagsgodis med litt bedre samvittighet:-)

Skrevet

Skal på senteret og ta en halvtime på ellipsemaskin og trene styrke på bryst og triceps. 39+4 i dag, så det får være bra nok:-) Drar nok om en liten time før jeg henter i bhg. Kom deg opp av sofaen. Om ikke du vil på gymmet, så ta deg iallefall en rask gåtur, så blir kroppen fornøyd etterpå, og du kan nyte fredagsgodis med litt bedre samvittighet:-)

Wow! Så flink du er! :) Håper jeg blir like sprek når jeg blir gravid :)

Skal gjøre som du sier, det hjelper veldig å høre noen be meg om det :P hehe :)

Kos deg på senteret da! :)

hi

Skrevet

Jeg skal gå Nå! Trille fort i en time. Egentlig tar jeg 30 min hver dag, pluss litt styrke man-fre, menble ingen trilletur i går, så må ta dobbelt opp i dag.

å gå raske turer er trim det også, du må ikke på treningssenter for å få trent! Med vogn er det ekstra bra trim, gå fort i oppoverbakke feks er jo en prøvelse :P

Skrevet

Jeg skal løpe intervall på tredemølle før Nytt på Nytt er planen og så skal jeg bruke en halvtime på tøyinger mens jeg ser programmet.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Akkurat tatt en superrask trillings på ca 1 time.

Skrevet

Skal trene fitta med de nye vaginakulene mine :)

Stram fitte here I come!!

Skrevet

Anonym: Sjarmerende!

Jeg har akkurat danset et par timer med kursdeltagerne mine:) Kjempegøy! Så skal jeg jobbe hardt med mine 3 små etterpå;) Det får holde for ei gammal dame...hehe

Skrevet

Trente i morges fra 0830 til 0930. 30 min på tredemølla deretter 30 min styrek generellt..

Skrevet

Enten 11km joggetur, eller en time elipsemaskin kombinert med litt styrke. Bruker 6kgs manualer til litt enkel styrke. Alt avhenger av været når jeg starter ca 1500. Det er 2-3 grader og fare for vind (bor på landet så det blir fort forblåst) og regn (da med snø i dråpene), og om det slår til, trener jeg inne. Men håper på opphold frem til jeg er ute, for da går det uansett greit :) Liker utejogging best.

Så blir det kjappdusj, så svømmehall med barna og skikkelig dusj og badstu og hjem til taco og fredagskos :) Sånn er stort sett alle mine fredager. Evt Jillian Michaels som instruktør i stedet for kondistrening :)

Skrevet

Jeg skal trene styrke i ettermiddag på Sats.:)

Buns of steal baby! :P

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Har trent mage og ben med en personlig tre er. Nå holder jeg derimot på å dø og kan knapt gå.. Gleder meg til jeg blir vant til dette.. Men men nå skal jeg bli strammere enn strammest!

Tok sånn Scannig i dag for å se hvordan kroppen min er nå. Og alt var

Bra maskinen ville ha meg opp i elg til og med :) stolt! Men jeg skal litt ned og strammes en del:)

Skaff seg en PT da får du kjørt deg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...