Gå til innhold

Tidligere/sterkere graviditetstegn ved tvillinger/flerlinger???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer, så del dine erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker da først og fremst på kvalme og sultenfølelse :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg ble kvalm og slapp bare noen dager ettersex, trodde det var omgangssjauet jeg hadde hatt, som brygget opp igjen, tok meg 4 uker fra det startet, før jeg gikk til legen og han fikkmeg til å ta en test (jeg var fortalt at jeg var steril, så jeg nektet å tro det kunne være svangerskap på fære) Følte meg aldri sulten, siden jeg var så kvalm at jeg kastetopp

Skrevet

Jeg hadde hormonrush dagen etter befruktning og var så kvalm at jeg måtte sykmeldes i uke 4 - ett barn i magen.......

Skrevet

Og da var du gravid med tvillinger? :)

Skal teste meg i helgen, for å se om jeg i det hele tatt kan være gravid, men er så utrolig kvalm hele tiden, så det bare Må være det. Selv om jeg ikke kan være mer enn ca.3 uker på vei (altså siden forrige mens startet...

Skrevet

Var dårlig så og si med det samme og testet positivt 6 dager før forventet mens og fikk ett barn.

Skrevet

Jeg kjente ikke noe spesielt før i uke 7. Da hadde jeg ømme bryster og var kvalm på kveldene, men kastet aldri opp. Nå har jeg aldri bare hatt ett barn i magen, så har ikke noe å sammenligne med, men for meg var det ikke så ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...