Gå til innhold

Hva er planen for i dag og helga da?

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Her tror jeg det blir husarbeid og kos med bebis før eldste kommer hjem. Da blir det fredagspizza før de skal ta kvelden og jeg skal kose meg til kl 22 og legge meg hehe. Er hjemme alene med ungene i helga, så det begrenser seg litt hva vi skal finne på til sprell. Har ikke så lyst på shopping eller cafe med en på 6 mnd og en på 2,5 :P

I morgen skal vi en tur til nabodama, hun er mye alene, har en gutt på 1,5 som ikke treffer så mange andre barn.

Søndag kunne jeg tenkt meg på arr for psyk helse, men det er på ei seter og da måtte jeg hatt en i meisen og en på magen da det er et stykje og ulent å gå. Lite aktuelt. Blir vel hjemme og kjeder oss. Kanskje en tur på lekeplassen hos ei veninne og ungen hennes om hun er hjemme.

Skulle av og til ønske jeg var herifra så jeg kjente flere folk bedre...

Mannen? Nei, han er på mannetur på hytta på fjellet. Vel fortjent, men jeg hadde fortjent det mer hehe :-)

Hva skal dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal overraske søta med kinobilletter til premiere på Tingeling i kveld :)

Så blir det valgfri middag på henne og kamskjell med fast og flytende tilbehør for mor og far (etter søtas leggetid).

På dagen i dag blir det handling av matvarer og en tur på Magasinet for siste innkjøp til neste ukes jakttur.

Skrevet

I dag skal jeg kose meg hjemme alene og nyte fridagen min frem til ungene skal hentes ;) Så skal vi lage hjemmelagd pizza og se film sammen, alle 4.

Skal hente posten i kveld og se om graviditetstestene er kommet, for da blir det å ta en test i morgen tidlig! Hvis det ikke viser seg at kvalmen nå skyldes omgangssyke... :P

Hva vi gjør videre i helgen får tiden vise, men vi skal kose oss og være mest mulig hjemme :)

Skrevet

Idag: snart lunch med ei god venninne her hjemme :) på kvelden blir det vel middag og film med min kjære.

Resten av helga: pakke pakke pakke! 2 uker til vi flytter :D

Skrevet

Etter jobb i dag blir det en times trening og litt husarbeid ør jeg parkerer i sofaen til Nytt på Nytt. I morgen skal ungene på teater med bestemor. Vi voksne skal gjøre litt i hagen, ta inn utemøbler ol, handle for uka rydde og vaske. På søndag skal jeg jobbe noen timer og ha en lang løpetur med en venninne mens mannen tar med seg ungene i skogen eller i svømmehallen.

Skrevet

Sitter hjemme med en sjuk unge "vært sjuk hele uka" :( når han sover formiddags kvilen sin. Skal jeg rydde og vaske huset, dusje meg selv om jeg får tid. Så e det jobb i ettermiddag, ungen skal være med bestemor. Så blir vel sittende inne hele helga med syk unge. Mannen kommer kanskje hjem på lørdags kvelden. Så da blir det en romantisk aften på oss :) Har jobbhelg, så har dobbelt opp med jobb og sjuk unge aleina..

Skrevet

Det har vært en hektisk uke, så nå sitter jeg og ser på Dr. Phil og drikker kaffe mens babyen sover i bilstolen enda :P Skal ut etterpå for å trimme (trille fort i en time!) og handle før jeg henter jenta i bhg. Etter at barna har lagt seg skal jeg spise noe godt og kikke tv.

I morgen skal vi ut på dagen sammen med noen, og kanskje største skal sove over hos besteforeldrene. Ellers blir det bare kos i helga :)

Skrevet (endret)

Idag-> lunsj med venninne, husarbeid før mannen kommer fra jobb, kosemoseoverdose med lillegull på 6 mnd og Nachos Spesial i kveld etter gullet har sovnet:-)

Lørdag -> svømmekurs med lillegull, bytur og kjøp av klesskap og div til barnerommet som lillegull skal flytte inn i på mandag ;-) kos og oppussing på ettermiddag/kveld med avsluttende god mat;-)

Søndag-> fjelltur med min lille familie, middag hos mamma, kino mens svigermor passer lillegull før jeg nervøs legger meg i visshet om at det er siste natt lillegull ligger på rommet vårt....... <\3

Endret av KonTiki
Skrevet

Nå har jeg nettopp trent litt zumba, så skal jeg rydde og hente unger før det blir middag og norske talenter i kveld :)

I morra har vi ingen planer ennå, blir nok en rolig dag og guttungen ser fram til å kunne leke med kompisen som bor i nærheten.

På søndag skal jeg og mannen på kjærestetur i 2 dager!! Fy, som jeg gleder meg ;)

Skrevet

I dag: Holde forbruket av kleenex, paracet, Repsil og te på et stabilt nivå.

I helga: Bli frisk :)

Skrevet

Jeg suser avgårde til plassen jeg egentlig er ifra. Blir godt å se familie og venner der borte, tror også vi blir lenger enn til søndag. Kanskje til onsdag:-)

Da får muligens toåringen også sett farmor og farssiden av familien igjen. Over en måned siden sist.

Skrevet

I dag skal jeg vaske huset,lage middag (elgkarbonader,poteter,rosenkål,viltsaus og tyttebær),så kommer svigers,jogge,ta sol,se på tv og legge meg.

Lørdag: Pakke,joggetur,leke og kose meg med ungene,på kvelden skal jeg låse meg inn på badet og ha spa. Legge meg og ligge å vri meg og se i taket til jeg sovner. Om jeg i det hele tatt får sove..

Søndag: Spise en god frokost,kose masse med ungene,ta flybussen til Gardermoen,sjekke inn,sette oss i baren og drikke en iskald corona så gå ombord på flyet som skal ta oss til Bangkok :D

Skrevet

Pakke ferdig idag. Stå opp 4 inatt og sette kursen mot Gardemoen og Gran Canaria :) :) :)

Skrevet

I dag: har fri og holder på med storrengjøring. Blir Tv-kveld i sofaen i dag.

Lørdag: være med minstemann i barneselskap.

Søndag: lunsj med flere venninner med barn her.

Skrevet

Jeg skal hente toåringen i bhgen om ikke så lenge så triller vi bort på butikken og kjøper det som mangler til middagen. Når toåringen er i seng skal jeg se Nytt på nytt med sjokolade i skåla og melk i glasset:P I morgen skal jeg møte en vennine og besøke mamma. Søndag skal vi til oldemor og spise middag:) Ammer babyen ca. annenhver time så det tar jo opp en del tid det også. Baby skal selvfølgelig være med meg på alt jeg skal ;)

Skrevet

Idag skal vi gjøre ferdig barnerommet til lille prinsen min :)

Plakater skal opp på veggen,veggord skal opp og navnet han i trebokstaver.

Så det blir nok bra :D

Ellers skal jeg bare slappe av.

Lørdag går nok med på å vaske og rydde leiligheten for søndag blir det bursdagbesøk her for første gang! :)

Søndag skal vi feire 1 års dagen til småen her! :)

Da kommer barnefaren sin familie her så det blir veldig kjekt!

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke. Sendte sms til et vennepar i går om de og barna ville være med på bassenget i helga, men har ikke fått svar ennå. Håper de vil med, men vi drar uansett. Guttungen har vært vekk fra andre barn i en mnd siden han hadde vannkopper, så ut av huset skal vi. Men så har jeg en følelse av at jeg kanskje blir forkjølet. Passer uendelig dårlig, så jeg håper ikke jeg blir det.

Skrevet

i dag skal vi spise noe indisk tenker jeg.kose oss med ungene og når de har lagt seg får jeg besøk av ei venninde,vi skal ha filmkveld:-)

i morgen skal eldste på bursdag,etter det har vi ingen verdens planer og det er godt:-)søndag blir det kino med de to eldste:-)

Skrevet

I kveld skal jeg på fest:) med et eksklusivt utvalg av gamle venner, det blir stor stas. Men før den tid skal jeg på joggetur og vaske badet.

I morgen (litt utpå dagen) skal jeg til skogs med barn og bikkje. Og på søndag skal vi se Tingeling med et foreldrepar fra klassen:)

Skrevet

Sove over hos søsteren min hele helga. Besøke ei venninne på dagen imorra, og være bøssebærer søndag. Så skal vi nok være hjemom litt for å rydde og ordne. På kveldene skal jeg ligge langflat i sofaen med data og tv.

Mannen? Nei, han flytta ut for en uke sida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...