Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Jobben sa at de kom til å tilby meg ett års vikariat. Og jeg, mitt samvittighetsfulle nek, fortalte at jeg var gravid. Så det gjenstår å se hva som skjer.... (jadda, jeg vet de ikke har lov å la det gå inn i vurderingen og det vet de også, men!) Hey hurra hvor det går Jeg hadde nok gjort det samme igjen. Jeg eier ikke samvittighet til å la være.... Hadde du sagt fra? (Jeg er 11+2, så det hadde kommet frem snart uansett)
survivor Skrevet 19. oktober 2012 #2 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg hadde sagt ifra og gjorde det også. Opplevde at når jeg kom tilbake etter fødselspermisjon ønsket de å skvise meg ut som bare det fordi de ønsket å beholde min vikar. Er jobbsøker nå :-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 Ser at min bedrift er veldig opptatt av å ta vare på sine ansatte og skape et godt miljø. Jeg jobbet som innleid konsulent, og informerte om at jeg var gravid. Og da tilbød de meg faktisk fast stilling. Så ble fast ansatt rett før permisjonen
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #4 Skrevet 19. oktober 2012 Ser at min bedrift er veldig opptatt av å ta vare på sine ansatte og skape et godt miljø. Jeg jobbet som innleid konsulent, og informerte om at jeg var gravid. Og da tilbød de meg faktisk fast stilling. Så ble fast ansatt rett før permisjonen Jeg har også vært innleid som konsulent, og forventet ikke å få tilbud om fast stilling..... så vi får se. HI
Gjest Baby♡Lykke Skrevet 19. oktober 2012 #5 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg tror det er store forskjeller på forskjellige arbeidsteder. Der jeg har jobbet har det gått helt fint. Jeg var vikar og skulle få fast stilling. Jeg hadde heller ikke samvittighet til å la være å fortelle det. Det gikk helt fint. I en annen jobb var det heller ikke noe problem. FIkk bare positive reaksjoner.
Tuttelura881 Skrevet 19. oktober 2012 #6 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg er også 11+2 uker.. Om en måned skal vi skrive fast kontrakt! Kommer ikke til og si noe om graviditeten. Vi bor på en liten plass, og vet med 100% sikkerhet at jeg ikke får jobben om jeg forteller det. Så ingen får vite om noe før jeg er 16 uker på vei. Men har ikke dårlig samvittighet, arbeidsgiver behandler meg som dritt av og til. Dette er den høyeste stillingen med jobb jeg kan få her. Så må ha den, for at vi skal kunne betale regningene våres. Vil ikke risikere og miste jobb og permisjons penga. Før og gjøre det "rette", da kan vi risikere og miste hus og hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå