Gå til innhold

Lekker jeg fostervann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 36+5, å igår kom det en skvett når jeg hostet, hadde akkurat vært på do så var overhode ikke trengt. Følte at d lå å rant litt, men var helt blankt det som kom ut. Har lest litt om at det kan være tynn utflod, men har hatt slimaktig utflod hele tiden, kan den bytte konsistens på timen? Noen som har opplevd noe lignende? Skal jeg bare la det "dryppe", eller burde jeg ta kontakt me jm? Vet jo ikke va det er :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det samme, og trodde liksom ikke det kunne være fostervann.. Men det var det gitt. De oppdaget da jeg fødte at jeg hadde lekket en del. Heldigvis gikk det bra for meg, men de sjekket babyen ekstra nøye rett etter fødsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...