M&G Skrevet 19. oktober 2012 #1 Skrevet 19. oktober 2012 Er 36+5, å igår kom det en skvett når jeg hostet, hadde akkurat vært på do så var overhode ikke trengt. Følte at d lå å rant litt, men var helt blankt det som kom ut. Har lest litt om at det kan være tynn utflod, men har hatt slimaktig utflod hele tiden, kan den bytte konsistens på timen? Noen som har opplevd noe lignende? Skal jeg bare la det "dryppe", eller burde jeg ta kontakt me jm? Vet jo ikke va det er :/
Miss Chocolate Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg opplevde det samme, og trodde liksom ikke det kunne være fostervann.. Men det var det gitt. De oppdaget da jeg fødte at jeg hadde lekket en del. Heldigvis gikk det bra for meg, men de sjekket babyen ekstra nøye rett etter fødsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå