Gå til innhold

AmmeBH?


Babylykke123

Anbefalte innlegg

Har dere nylig kjøpt ammeBHer?

Har dere noen som anbefales?

Hvor er de kjøpt og hva kostet de?

Hvor mange trenger man?

 

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballongmamma

Jeg har kjøpt to på hm, de kosta 129 tror jeg. Er passe fornøyd, de gnager litt i siden. Også har jeg kjøpt en på cubus i blonder som kostet 179. Den var veldig fin, men har ikke brukt den enda så vet ikke hvordan den er (vil ha en splitter ny på sykehuset :P ) Nå skal jeg ikke kjøpe fler før jeg vet om melkeprodusentene vokser masse når babyen kommer og begynner å sutte. Det har jeg nemlig hørt rykter om. Kommer til å ha en 4-5 stykker tror jeg, sånn at jeg har litt å bytte på hvis det lekker masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også problemer med amme bh'er som gnager i siden. De på HM har en form for spile i siden, og den bøyer seg og gnager, det gjør skikkelig vondt. Noen som har tips til amme BH'er som ikke har denne "stanga/spilen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant bare en amme-bh uten spile på det norske markedet da jeg ammet for to år siden. Husker ikke merket i farta, men har sett dem på butikker som Babyshop, Babybutikk1 osv.

 

Var innom Marks&Spencer i London mens jeg var gravid sist, og der er de helt fanatiske på at amme-bh'er, og de man bruker mens man er gravid må være uten spiler, for de har forskning som viser at spilene kan sperre melkeganger og gjøre amming vanskelig. De selger en det ok og rimelig billig på nett, jeg kommer til å bestille der når jeg ser hvor store puppene blir.

 

(Personlig synes jeg også komforten er bedre uten spiler, spesielt siden jeg måtte sove med dem om natta pga lekkasje sist.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange uten spiler fra forrige gang, de med spiler var helt forferdelig vonde! Men man savner jo litt "støtte" da. Tror de jeg kjøpte uten spiler var på HM og lindex. Lindex har faktisk ganske bra utvalg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte mine på laredoute.no av merke cocoon. er super fornøyd med dem.

kjøpte dem når de hadde salg så jeg har ca 6 stk i hvit, grå og svart.

3 av dem er i jur-størrelse :P 3 av dem har jeg gått med de siste 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det bare er oss som trenger str 90 og større som ikke finner noe i de vanlige butikkene...

Eller oss som trenger A-cup..... Tror ikke det finnes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt tre ammeBH'er uten spiler på H&M. Har ikke begynt å bruke dem ennå, men de virker behagelige.

 

Får se etter fødsel om jeg har truffet riktig størrelse. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine er i 95 D og 95 E - sjekk laredoute.no under merket cocoon. :)

 

Hvilken av dem kjøpte du? Ser 4 forskjellige der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Tusen takk :) den første var fin! Og jeg er imponert over de store størrelsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skriver "spiler" så mener jeg ikke bøylen som går under brystet, men den stål"pinnen" som er i siden. Synes det er vanskelig å finne BH'er uten disse. Når jeg sitter, så bøyer disse pinnene seg og stikker rett inn i siden på meg.

 

Må nok ta en tur til England igjen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen sånne vanlige BHer med spiler i siden og er enig i at de stikker. Tok rett og slett en saks og klippet et lite hull og tok ut spilene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen sånne vanlige BHer med spiler i siden og er enig i at de stikker. Tok rett og slett en saks og klippet et lite hull og tok ut spilene;)

 

Har et par av disse BH'ene fra sist, kanskje jeg skal prøve på de og se om de blir bedre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også problemer med amme bh'er som gnager i siden. De på HM har en form for spile i siden, og den bøyer seg og gnager, det gjør skikkelig vondt. Noen som har tips til amme BH'er som ikke har denne "stanga/spilen"?

 

 

heisann. jeg var også plaget med dette, lag et lite snitt i siden av denne bøylen og ta den ut. da er du kvitt problemet. bh-ene blir ikke ødelagte, siden dette er en egen søm på siden. har gjort det på 2 bh-er og det går bare godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det finnes folk som tenker litt, altså!! De der spilene har irritert vettet av meg, og hadde gitt opp de der bh-ene med spiler. Nå øyner jeg håp...! Så da er det frem med saksen, ja.

Ellers kan jeg si at jeg kjøpte en på Lindex tidligere i dag, og den er ganske så fin å se på (blonder). Veldig god å ha på så langt, så den virker lovende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjøpte en 2 pk av den på h&m, men de spilene i sidene gnaget sånn jeg tok de ut. Men allikevel føler jeg de er "for brede under armhulene" så liker ikke ha de på... Tenkte å bestille fra www.ammebutikken.no nå, der har de str S, M, L, XL, noe som passer meg supert siden jeg ikke har anelse hvilken cup jeg trenger siden jeg har brukt sportsbh siste året :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ammebh på Cubus,kr 169 og minus 20%! Kjempegode,og hverken spiler i siden eller under. Har svart og hvit,hadde også med blonder så jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...