Gå til innhold

Venter....


Andrebolleiovnen

Anbefalte innlegg

1 uke igjen til termin!

Jeg som har følt på meg at han skulle komme flere uker før termin...

Nå er det bare å vente og vente til han er klar for verden ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 dag på overtid og VELDIG klar :)

Venter og venter, men baby bare tuller. Setter i gang med jevne tak i flere timer før det stopper opp igjen. Off, lei av å vente.

 

Men Ikke lenge igjen nå, siden max overtid er 10 dager på sykehuset mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå håper det snart skjer noe.

Har flydd på do sikkert 15 ganger i natt ...

Murring og murring, men det er bare tull..,

 

I dag blir det shopping og gåing på senter , kanskje det hjelper på ? ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, 1 uke til termin, og har trodd at han skulle komme tidlig. Men nå er det absolutt ingenting som tyder på at det skjer noe, og jeg tror jeg må gå til termin likevel. Mentalt er jeg veldig klar, og babyen er mer enn stor nok og klar som bare det.

 

Utålmodig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 dager til termin her.. hadde kontroll i går og er vist ikke "moden" enda... blaaaaaa

Gikk 11 dager over med første mann og ble igangsatt, hørte i går at om man blir satt i gang første gang er det står sjanse at det blir sann neste gang også... noe erfaringer?? Orker ikke vente så lenge, boohoo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager igjen til termin, holder på å gå på veggene. Jeg som var så sikker på at han skulle komme en stund før termin.. Har begynt å gi opp hele greia :P Føler aldri han kommer til å komme jeg.. Og alle jeg kjenner har jo fått allerede! Misunnelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin idag, følte på meg at det skulle bli fødsel før termin da 2.mann kom 10 dager før. Blir spennende å se, nå er det vell like rundt hjørne uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i morra, så idet klokka bikker midnatt blir jeg offisielt utålmodig:-) Hatt masse nedpress og murringer siste dagene, og kjennes ut som hun skal ramle ut innimellom, men ikke noe som ligner rier.... Lakseroljen er kjøpt inn, og skjer det ikke noe på et par dager, så brukes den. Funka knallbra forrige gang:-) Jm-time i morra, så tenkte hun skulle få sjekke og evt tøye litt før jeg starter egne prosjekter;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått overtids time på fredag.. jippi :-) vet ikke hva skal skjer, om de bare sjekker og få meg tilbake på mandag for eksempel eller om det blir noe på fredag?? Glad at det er snart over ihvertfall. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått overtids time på fredag.. jippi :-) vet ikke hva skal skjer, om de bare sjekker og få meg tilbake på mandag for eksempel eller om det blir noe på fredag?? Glad at det er snart over ihvertfall. :-)

 

Jeg fikk beskjed om å ikke forvente å bli satt igang på overtidskontrollen. Man må mest sannsynlig komme tilbake om alt står bra til med både mor og barn. Men de stripper og tøyer sikkert en del i håp om at en kommer i fødsel på egen hånd.

 

Det kommer jo også an på kapasiteten på føden, viss det er rolig og få fødende kan det jo være en blir satt i gang med en gang. Jeg forbereder meg på å reise hjem, for så å bli veldig positivt overrasket om jeg blir satt igang samme dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må melde meg inn i Novemberklubben... Tre dager til termin nå, men jeg har på følelsen at det her trekker ut. Jeje. Har time hos legen 6. nov, han følte seg sikker på at jeg ikke kom til å trenge den timen - håper han får rett i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er termindagen kommet .!!! :)

Kjenner litt murring nå, men er det mer eller mindre enn hva det har vært siste 2 mnd ....

Er jo lov å håpe og tro at noe skjer i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått overtids time på fredag.. jippi :-) vet ikke hva skal skjer, om de bare sjekker og få meg tilbake på mandag for eksempel eller om det blir noe på fredag?? Glad at det er snart over ihvertfall. :-)

 

Jeg fikk beskjed om å ikke forvente å bli satt igang på overtidskontrollen. Man må mest sannsynlig komme tilbake om alt står bra til med både mor og barn. Men de stripper og tøyer sikkert en del i håp om at en kommer i fødsel på egen hånd.

 

Det kommer jo også an på kapasiteten på føden, viss det er rolig og få fødende kan det jo være en blir satt i gang med en gang. Jeg forbereder meg på å reise hjem, for så å bli veldig positivt overrasket om jeg blir satt igang samme dag!

 

Ja her ble det bare en sjekk og ny time på inngangsetting nå på tirsdag da det passet henne dårlig på mandag :-)

Litt skeptisk denne gangen da, sist tok de bare vannet så var alt i gang og fort overstått, men per i går var jeg fortsatt ikke moden og da er det vist helt andre kake som gjelder på igangsettelse prosessen :-?

Leste i går at en av det beste hjelpe middlene på modning er sex da det er samme soffet som er i denne kuren de evt gi deg... da var det bare for mannen min å stille opp, og det var han kjempe lei seg for, not!!... lol. I dag virker det som kanskje slimproppen har begynt å gå? Må lese litt om det da?

Lykke til, håper våre lille kommer snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det termin her imorgen (2,5 uker over menstermin). Er møkklei etterhvert nå av å gå å vente! Sjokkerer meg ikke om det blir novemberbaby heller..

 

Har trykka i meg eplebiter med masse kanel på i håp om at det kanskje kunne hjelpe på :P Men veldig godt var det iallefall enten det skulle funke eller ikke :)

Får prøve å lure sambo til litt action i kveld også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag på overtid ...

Hadde jeg aldri trodd for 2 mnd siden , men Joda her koser lillegutt seg masse i magen.

 

Etter at storesøster har vært hjemme fra Bhg ett par dager denne uken pga forkjølelse har jeg fått det ikveld :(

 

Nå har jeg spist 2 paracet og lagt meg under dyna.

Håper det går over like fort som det kom.

Vondt i hals, tett i nesa og litt klam.

 

God natt og håper kanskje fullmånen kan ha god innvirkning på oss som er på overtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått overtids time på fredag.. jippi :-) vet ikke hva skal skjer, om de bare sjekker og få meg tilbake på mandag for eksempel eller om det blir noe på fredag?? Glad at det er snart over ihvertfall. :-)

 

Jeg fikk beskjed om å ikke forvente å bli satt igang på overtidskontrollen. Man må mest sannsynlig komme tilbake om alt står bra til med både mor og barn. Men de stripper og tøyer sikkert en del i håp om at en kommer i fødsel på egen hånd.

 

Det kommer jo også an på kapasiteten på føden, viss det er rolig og få fødende kan det jo være en blir satt i gang med en gang. Jeg forbereder meg på å reise hjem, for så å bli veldig positivt overrasket om jeg blir satt igang samme dag!

 

Ja her ble det bare en sjekk og ny time på inngangsetting nå på tirsdag da det passet henne dårlig på mandag :-)

Litt skeptisk denne gangen da, sist tok de bare vannet så var alt i gang og fort overstått, men per i går var jeg fortsatt ikke moden og da er det vist helt andre kake som gjelder på igangsettelse prosessen :-?

Leste i går at en av det beste hjelpe middlene på modning er sex da det er samme soffet som er i denne kuren de evt gi deg... da var det bare for mannen min å stille opp, og det var han kjempe lei seg for, not!!... lol. I dag virker det som kanskje slimproppen har begynt å gå? Må lese litt om det da?

Lykke til, håper våre lille kommer snart :-)

 

Vel jentene det skal sies at mannen min var jammen meg flink!!! ;) sex satt faktisk i gang fødselen..... Og ikke bare det men en "styrt" fødsel ifølge jordmoren. aktivt fødsel på halv annen time og ett minut...veldig morsomt måte å sier det på. Hun var dansk da ;)

Så jenta vår kom i går kl 22.31 og vi er veldig glade. lykke til alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...