Gjest Flora med nr 3 <3 Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Tenker å kjøpe bil for max 150 000kr. Altså 7-seter. Men vil gjerne ha et barn på hver side på 2.seterad og et barn bakerst. For å unngå krangling mellom 3 åringen og 7 åringen. Blir gal av krangling/dytting/pirking dem i mellom. Og blir veeeldig glad for svar. For er jo ikke akuratt et søkealternativ på finn.no :-)
Serepta Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Pegeout har denne løsningen. Utrolig fleksibelt og iso fix på alle baksetene.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Bare husk at det er større risiko for det barnet som må sitte bakerst dersom dere skulle blitt påkjørt bakfra eller lignende. Det er ikke mye å gå på fra den bakerste raden til bagasjeluka.
Gjest Flora med nr 3 <3 Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Vossafår: Har du erfaring med c8? Har tittet mye på c8 (og tilsvarende Peugeot807) Må da være herlig med skyvedører og webasto! Og kan man skru av airbag selv på c8?? Med knapp/nøkkel eller noe? Takk for raske svar!!! Vil gjerne bli tipset om flere også! Hurraa, mange timer spart på finn :-)
kjm87 Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Vi har 807, kan ta ut alle de 5 bakerste setene i tillegg til at forsetene kan snus mot kjøreretning når du har parkert. Genialt om man skal raste i bilen. Vi har isofix på fire av baksetene. Mener å huske at det mangler på setet i midten. Man kan konle ut airbag både elektronisk og manuelt :-) Veldig fornøyd med løsningene i bilen :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Peugot 308sw har det. Og isofix på alle setene
Vossafår Skrevet 19. oktober 2012 #14 Skrevet 19. oktober 2012 Erfaring ja, masse! hehe.. Jeg ville aldri vært foruten. Den er helt genial. Du får trillet inn en barnevogn uten å slå den sammen også hvis du tar ut det ene av de helt bakerste setene. Romslig til tusen. Ingen problem med bakovervendte seter. Isofix på alle uten det i midten. Vi har tatt ut det i midten og det blir en romslig 'midtgang' av det. Anbefales! :-)
Gjest Flora med nr 3 <3 Skrevet 19. oktober 2012 #15 Skrevet 19. oktober 2012 Høres ut som drømmebilen Vossafår:D Og jeg tror jeg har fått mannen på gli! Men hvordan er den mtp reperasjoner og deler? Hvis det skjer noe så må den vel på merkeverksted for å få det fixet? Det er noe mannen er bekymret for visstnok, at de har så "rare" deler at det ikke er lett å skru selv om det sku skje noe. Hvilken modell er bilen din ? Tusen takk igjen alle som svarer, jeg noterer og søker Dere har hjulpet meg masse! PS: Fortsett å kom med forslag!
mamma til 4små Skrevet 19. oktober 2012 #16 Skrevet 19. oktober 2012 har peugot 307sw , leverer den inn på vanleg verkstad ved servicer og pleier å gå bra, har hendt noen ganger at det tar ekstra tid for dei må få hjelp av merkeverkstad til deler og programeringer. hadde problemer med at den eine av frontlyktene gikk og da kosta det 15 000 for å fikse det på peugot og 7500 på vanleg verkstad.
mamma til 4små Skrevet 19. oktober 2012 #17 Skrevet 19. oktober 2012 denne kan du også ta ut miderste sete og er 7 seter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå