Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har et stort ønske å jobbe med dyr og mennesker, og derfor er jeg kommet inn på jobbe med terapihund. Er det noen som jobber med det? Vet hva slags utdanning/kurs du må ha? Evt. lønn man kan forvente seg?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 http://www.nodat.no/kurs-2/krav-til-deltakere/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå