Gå til innhold

Prioritering, hva faan er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har den savnede gubben kommet hjem, juhu nå blir det kos i kveld.

Men neida, her ble jeg bortprioritert på grunn av ei jævla grøntlyslampe og et lite bærbart batteri! Det var viktigere å få hentet det enn å tilbringe kvelden med meg.

Først skal jeg finne ut en finurlig måte å få tømt det batteriet for strøm så det blir null niks lys når han skal på jakt. Så skal jeg legge meg og knipe igjen beina. Jeg skal nemlig furte helt til i morgen tidlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Dra en Lysistrata, han der trenger å sette opp ei helt ny pri-liste. Ingen pri, ingen puling.

Skrevet

Kjenner jeg er litt snurt og absolutt ikke mottakelig for sprike nå nei.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Kan du ikke sprike litt da? Bare sånn akkurat nok til at "du får spriket fra deg" så får han fullføre sin "greie" alene...

MANNFOLK!

Men det er jo dumt å straffe de ved å straffe seg selv... og kniping av ben er sjeldent en god straff for det går jo så mye utover en selv.

Gjest sug lut
Skrevet

Kan du ikke sprike litt da? Bare sånn akkurat nok til at "du får spriket fra deg" så får han fullføre sin "greie" alene...

MANNFOLK!

Men det er jo dumt å straffe de ved å straffe seg selv... og kniping av ben er sjeldent en god straff for det går jo så mye utover en selv.

Man puler ikke hvem som helst, tross alt. Og er mannen ego blir han *VIPS* til hvem som helst annen idiot man ikke puler.
Skrevet

Våknet i dag til lyden av nydusjet skoleklar Liten og en varm kopp te servert på sengen av Stor. Skal ikke så mye til for at a mor smiler igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...