Gå til innhold

Hvordan takler kroppen din svangerskap nr 2??


nr.6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en liten gutt som ble 1 år på søndag :) så to tette her også. Formen er kjempe fin. Ingen plager av noe slag :) har sluppet unna alt av kvalme, og foreløbig er de hverken bekkenløsning eller noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en herlig kar på 18 mnd, og er 3 mnd på vei med nr 2. Formen er som sist gang; litt kvalm, veldig sulten og konstant trøtt. Vanskeligere å bekjempe mathungeren denne gangen merker jeg, da jeg har liten tid til andre former for egenkos/pleie i fht forrige gang.

 

Men vil nå påstå at jeg er i kjempefin form. Har en god venninne som nå gjennomgår sitt andre svangerskap med hyperemesis fra start til slutt, og jeg vet jeg er utrolig heldig som slipper unna med trøtthet, småkvalme og "ulvehunger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 uker på vei, har ei jente på 14 måneder.. Må si at jeg kjenner det godt på kroppen. Sliter veldig. (Kan også nevne at jenta vår sover utrolig dårlig, så annenhver natt sover jeg bare ett par timer)

 

Har hatt to uker med 100prosent sykemelding, før jeg prøvet meg med å jobbe to dager denne uka.. Tror jeg må revurdere.. Føler meg helt utslitt.. Vurdere å gå tilbake på 100 prosent sykemelding.

 

Hjelper jo ikke at jeg må gå en stykke til barnehagen, og så ta toget til jobb og gå ett sykke til. Kjenner bekkenet ikke takler dette stort lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt ok!bedre enn ventet.både blodtrykk og kropp er bedre enn sist!selv om jeg har en på 20 mnd som sover utrolig dårlig og full turnusjobb som er krevende.er 21 uker på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som straks er 22 mnd. Er i uke 19 med jente denne gangen. De 2-3 siste ukene har jeg allerede blitt plaget med oppstøt når jeg legger meg. Har hatt problemer med å få i meg mat. Bare stopper opp liksom. Varmmat går bra, men ikke brødmat. Ble ekstra plaget med kvalme etter farrang, så er nå sykmeldt pga kvalme og ryggplager. Skal jobbe 2 dager denne og neste uke, så håper jeg å starte på i 100% igjen. Har noen dager der ene foten "løsner" fra hofta, men blir bedre til dagen etterpå. Står og går hele dagen i jobben. Siste svangerskap jobbet jeg nesten fullt til permisjonen startet, så er litt forrandring ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...