Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Og har fått ørten gratulasjoner på facebook. Men ikke ett menneske har ringt. Ikke en eneste sms. Ingen har kommet innom. Jeg har ikke sett et menneske i hele dag. (gravid, sykmeldt, sofaliggende) Tilogmed mannen min har bare sendt en veggmelding på face. (han er på jobbreise) snufs Det var hyggeligere å ha bursdag før i tiden.
Soon to be mum Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Huff. Stakkars deg. Gratulerer så mye med dagen. Stor klem. Håper mannen din gjør det godt igjen for deg når han kommer tilbake fra jobbreise.
what a drittkjerring Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Gratulerer med dagen kjære vakre med-dibber! Nå er jo ikke akkurat en gratulasjon fra en fremmed på hormonforumet her inne noe å rope hurra for, men Jeg kjenner til den følelsen. Når jeg hadde sist bursdag for 4 mnd.siden var det ikke mange telefonene jeg heller fikk. Tror jeg fikk fra mine foreldre og min beste venninne. Resten gikk via FB. Vi får trøste oss med at vi henger med på nettbølgen, tross økende alder
Musemorbr / Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Gratulerer med dagen! Jeg har om en uke. Mannen jobber, og jeg skal ikke feire, så det blir dibber bursdag på meg også. Men at ikke mann og nær familie har ringt deg, det er for dårlig. Ta en ringerunde selv davel, for å takke for bursdagshilsener på fb.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Gratulerer med dagen kjære vakre med-dibber! Nå er jo ikke akkurat en gratulasjon fra en fremmed på hormonforumet her inne noe å rope hurra for, men Jeg kjenner til den følelsen. Når jeg hadde sist bursdag for 4 mnd.siden var det ikke mange telefonene jeg heller fikk. Tror jeg fikk fra mine foreldre og min beste venninne. Resten gikk via FB. Vi får trøste oss med at vi henger med på nettbølgen, tross økende alder Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Gratulerer med dagen! Jeg har om en uke. Mannen jobber, og jeg skal ikke feire, så det blir dibber bursdag på meg også. Men at ikke mann og nær familie har ringt deg, det er for dårlig. Ta en ringerunde selv davel, for å takke for bursdagshilsener på fb. Takk:) Ja, kanskje jeg skal gjøre det:)
Marjoriee Dawes Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Derfor tok jeg vekk fødselsdato'n min på facebook. Så slapp jeg å få tusenvis av gratulasjoner av folk som ellers ikke veksler ett ord med meg i virkeligheten, eller ellers hadde visst når jeg hadde bursdag. Blir liksom så "uekte" på en måte. Heh, føler det er litt mere ekte da de uavhengig av facebook gratulerer meg. Og ofte er det slik at mange gratulerer kun på facebook, og ikke gir en lyd i fra seg ellers. Men gratulerer med dagen!
4Hjerter Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Tok vekk bursdagen jeg og... men var liiit kipt å "bare" få en sånn 40 gratulasjoner når man er blitt vant til rundt 150;-D Hehe.. men utrolig nok var det mange fler som ringte og teksta. Gratulerer med dagen fra meg og!! Og de beste ønsker for kvelden "smiletegnblunkefjæs";-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå