Gå til innhold

Spontanabort i dag... Trenger litt oppmuntring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var så glade for at vi skulle bli tobarnsforeldre.. Men jeg begynte å blø i dag (uke 10), ble sendt på ultralyd og en sa ble konstansert. Jeg blir lett gravid og timingen var ikke den aller beste nå, så det er virkelig ikke verdens undergang. Likevel føler jeg meg veldig trist og tom. Tenker også mye på om dette vil skje neste gang også.. Er det noen som har noen solskinnshistorier der ute? Som har blitt kjapt gravid igjen og hatt et ukomplisert svangerskap?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Stakkars deg - det er vondt og vanskelig uansett, og det hjelper ikke å tenke at det uansett ikke var helt god timing. Ta vare på hverandre - og på deg selv - og ikke lat som ingenting har skjedd, det går ikke så bra uansett.

Jeg ble kjapt gravid igjen og hadde et - om ikke ukomplisert, så i alle fall ikke skummelt svangerskap. Ikke tenk at en sa er et mønster. Lykke til neste gang.

Skrevet

Forstår godt at du er trist :(

Jeg hadde en MA i april og ble gravid igjen i juni:)

Nå tenker jeg ikke så mye på MA'en.. men Da det skjedde og frem til jeg ble gravid på nytt så gråt jeg veldig mye.. Følte meg også veldig tung og tom...

*Klem til deg*

Skrevet

Forstår godt at du er trist :(

Jeg hadde en MA i april og ble gravid igjen i juni:)

Nå tenker jeg ikke så mye på MA'en.. men Da det skjedde og frem til jeg ble gravid på nytt så gråt jeg veldig mye.. Følte meg også veldig tung og tom...

*Klem til deg*

Skrevet

Skjønner veldig godt du er trist. Det er tungt å gå gjennom. Jeg hadde en ma i fjor, jeg var helt knust etterpå. Følte meg så tom, og hadde så intenst lyst å bli gravid igjen. Ble gravid på 1. forsøk, og hadde et fint svangerskap. Ut kom en fantastisk gutt, og han hadde jeg ikke hatt om jeg ikke hadde hatt ma. I ettertid tenker jeg at det var en mening med det :)

Stor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...