Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Av å være fullstendig ubetydelig.. Han valgte å spilled wow forran familiens beset :'(
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Kan du utdype litt? Hvor gammel er han? Min samboer sitter og spiller wow hver eneste dag...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Du skjønte sikkert at jeg mente beste:) Rett på sak: wow er ett ødelegende spill får alle! Samboer begynte når Han var 25 og I to år var Han helt avhengig! Gikk ut over alt tom barn var uviktig. Hvordan jeg hadde orker jeg ikke tenke på. Han skjønte til slutt hva det gjorde med Han og at alt gikk til H!! Og sluttet. Men nå 4 år etter så Ville Han prøve igjen, enda jeg har sagt at det er ikke velkoment I mitt hjem, vårt forhold Eller familie.. Kunne fortalt så mye mere men det orker jeg ikke nå, på Mobilen.
Gjest Kornblå Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Klem til deg, det blir jo rett og slett spillegalskap når det går ut over familien, hvis jeg tolker deg rett. Du må være hard, si han må kutte ut, evt. få behandlingshjelp - ellers velger han bort familien og da er konsekvensen skilsmisse.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Min samboer spiller flere timer hver dag. Men jeg har sagt at han får vente til unga er i seng. Det er verre i helgene eller om jeg ikke er hjemme på kvelden. Hans forrige forhold gikk til helvette pga dette spillet. Han var avhengig den gang, nå kan han løsrive seg om jeg er streng nok Han har spilt i mange mange år. Det har jo kommet ny patch, og han skyper med kompiser og spiller med de. Kompiser både med og uten unger.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Han kuttet det ut, den gangen for 4år siden.. Men ønsket begynne igjen. Om du må være streng med Han har det alt gått for langt! Spillet er veldig avansert og spillerene er avhengig av hverandre, derfor er det ikke "bare" gå fra før de er ferdig. Det er en helt egen verden. Tro på meg når jeg sier kom deg vekk! Eller forlang at spillet ikke er velkoment I deres hjem og familie!!!
Nirgal Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Mannen spilte når vi møttes, jeg har hørt om så mange som blir ødelagt av det spillet, så jeg gav han et ultimatum - meg eller wow. han valgte heldigvis meg, og har aldri spilt siden, har han vært frista når det er nye oppdateringer som kommer osv så har han kommet til meg å sakt det, så har vi sammen sitti å gått gjennom hva de forskjellige endringene er osv, og han forklarer meg hvordan alt fungerer (da har han fått ut sin spenning og så er han ferdig med det) Jeg hadde ikke akseptert at han hadde spilt, hverken på kveld, helg eller værste - bak min rygg. han får spille ps3, wii, xbox og pc. men ikke Wow eller Starcraft Ser på det som like ille som å være rusavhengig - hadde gått om han ikke slutta!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Det var silk det var her også og Han valgte oss og sin egen helse. Men nå 4år etter klarte Han ikke motstå fristelsen:( jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, on jeg virkelig ska gå fra ham som jeg sa jeg Ville om Han noen gang begynte spille igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå